Radosław Miklaszewski odchodzi z Grupy Walk

Radosław Miklaszewski, CEO i partner w Grupie Walk, do której należy Walk Events, z końcem października rozstaje się z firmą.
Miklaszewski współpracował z Walkiem przez cztery lata. – Odchodzę w poczuciu dobrze spełnionych zadań z organizacji, która w ciągu kilku lat mojej pracy stała się blisko 100-osobową strukturą, sprawnie i efektywnie zarządzaną, z bardzo dobrym portfolio i reputacją u klientów – podsumowuje.
Jak podkreśla, powody decyzji o odejściu mają charakter czysto osobisty – chęć rozwoju i praca w innym obszarze niż komunikacja marketingowa w tym zaangażowanie w projekty społeczne. Radosław Miklaszewski zrezygnował także z funkcji członka zarządu SKM SAR.
Miklaszewski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Związany był m.in. z domem mediowym OMD, zarządzał agencją reklamową TBWA. Jest absolwentem SGH (marketing i zarządzanie), SGGW i Warszawskiego Centrum Dziennikarstwa.