Dział sprzedaży Expo XXI zreorganizowany

Anna Adamović
Anna Adamović
Katarzyna Kajak
Katarzyna Kajak
Kinga Kiwak
Kinga Kiwak
Aneta Kołodziej-Poręcka
Aneta Kołodziej-Poręcka
Martyna Uljasz
Martyna Uljasz
Agata Getter
Agata Getter
Aleksandra Dąbrówka
Aleksandra Dąbrówka
Anna Górska
Anna Górska

Do działu sprzedaży Warszawskiego Centrum Expo XXI dołączyły cztery nowe osoby. Aleksandra Dąbrówka, Agata Getter, Anna Górska i Kinga Kiwak zasiliły szeregi zespołu odpowiedzialnego za współpracę z organizatorami wydarzeń specjalnych, pozyskanie nowych klientów i promocję obiektu.

Zespół sprzedażowy powiększył się o nowych pracowników oraz przeszedł reorganizację.
 – Dostrzegamy coraz większe zainteresowanie obiektami eventowymi i konferencyjnymi w Polsce ze strony zagranicznych firm. Dlatego podjęta została strategiczna decyzja o wyodrębnieniu w ramach działu sprzedaży także pionu odpowiedzialnego za kontakty z klientami z zagranicy. W jego skład weszli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w segmencie MICE, których zadaniem jest zarówno pomoc w organizacji wydarzeń specjalnych i pozyskanie nowych kontaktów, jak i promocja Expo XXI za granicą – skomentowała zmiany w Centrum Expo XXI Anna Adamović, dyrektor Działu Sprzedaży.
Od września do kierowanego przez nią działu dołączyły cztery nowe osoby. Kinga Kiwak, która od ośmiu lat związana była z firmą MT Targi Polska, rozpocznie pracę na stanowisku sales managera. Agata Getter, która do Expo XXI przeszła z hotelu Novotel Warszawa Centrum, obejmie stanowisko sales specialist. Obydwie panie zasilą szeregi dotychczasowego zespołu współpracującego z klientami na rynku polskim.
Aleksandra Dąbrówka, która objęła stanowisko international sales managera i Anna Górska, business development director, utworzyły nowy pion, dedykowany współpracy z klientami zagranicznymi. Obydwie mają wieloletnie doświadczenie. Ola Dąbrówka zajmowała kierownicze stanowiska w tak obiektach, jak Novotel Warszawa Centrum i Hilton Warsaw Hotel and Convention Center. Anna Górska ostatnio pełniła funkcję prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej,

 

Anna Adamović z branżą MICE i HoReCa związana jest od 8 lat. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Ochrony Środowiska Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczynała w takich firmach, jak Orange, Sante, SITA Polska i Tamex, skąd przeszła do Biura Zarządu firmy PUHIT SA. Od 2006 roku kierowała Działem Handlowym w spółce ACCATA, zajmując się zarówno sprzedażą, jak i organizacją wydarzeń specjalnych. W 2012 roku objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju Concept Publishing Polska, a w 2013 roku zastępcy dyrektora Centrum Konferencyjno-Rekreacyjnego Promenada, należącego do Satoria Group. W wolnych chwilach lubi podróżować, odkrywać nowe miejsca i smaki. Interesuje się także florystyką i dekoracją wnętrz.

 

Katarzyna Kajak, sales Manager w dziale Sprzedaży ds. rynku polskiego. Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach BP Marco Polo i Air Club Centrum Podróży, a potem także piastując stanowisko kierownika sekcji konferencji i targów oraz kierując działem MICE w Centrum Podróży. Od kwietnia 2012 roku prowadzi agencję art of mice i wspiera zespół Centrum Expo XXI w sprzedaży i marketingu. Prywatnie mama dwójki dzieci, wielbicielka Portugalii i kina europejskiego.

Kinga Kiwak jest absolwentką studiów prawniczych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Przez osiem lat była związana z firmą MT Targi Polska. Jako specjalista ds. sprzedaży, manager projektu a później koordynator projektów organizowała poszczególne edycje Targów Infrastruktura, Lato i TT Warsaw. W Centrum Expo XXI, jako sales manager, odpowiada za współpracę z organizatorami targów oraz poszerzanie portfolio klientów. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, praktykuje jogę, czyta i gotuje.

Aneta Kołodziej-Poręcka
z wykształcenia socjolog, ukończyła Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą MICE związana jest od 15 lat, z Centrum Expo XXI od dziesięciu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale konferencji i incentive travel jednego ze skandynawskich operatorów. Prywatnie miłośniczka  teatru, tajskiej kuchni, festiwali filmowych, psychologii społecznej i podróży z plecakiem.

Martyna Uljasz ukończyła Międzywydziałowe Studia Turystyki i Rekreacji oraz Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 roku w Accor Hotels, następnie pracowała dla hotelu Jan III Sobieski. Była także częścią zespołu Cluster Sales Office Vienna International, reprezentując Hotel Andels Łódź i Kraków, Angelo Katowice, Chopin Kraków i Amberbaltic Międzyzdroje. Odpowiadała za sprzedaż korporacyjną i eventową warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum oraz Radisson Blu Sobieski. Koordynowała także współpracę w ramach działu sprzedaży Nowego Centrum Kongresowego Warszawianki. Prywatnie mama 14-miesięcznej Zuzi i pasjonatka podróży.

 

Agata Getter, sales specialist w Expo XXI studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, polonistykę na specjalizacji filologia dla mediów oraz filologię włoską. Już podczas studiów otrzymała licencję pilota wycieczek oraz przewodnika po Warszawie. Zdobyte doświadczenie wykorzystała, pracując w biurze GM Travel. Następnie objęła stanowisko koordynator sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Chwile wolne od pracy poświęca na treningi w klubie fitness i czytanie książek.

Aleksandra Dąbrówka przygodę z branżą MICE rozpoczęła 7 lat temu od stanowiska koordynatora sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W 2012 roku jako sales manager rozpoczęła pracę w Hilton Warsaw Hotel and Convention Center, gdzie odpowiadała m.in. za kontakty z klientami segmentu korporacyjnego, potem również MICE i leisure. W 2013 roku wróciła do hotelu Novotel Warszawa Centrum, aby objąć stanowisko kierownika działu MICE.
Prywatnie fascynują ją podróże, lubi zwiedzać dworce i lotniska. Interesuje się także wystrojem wnętrz (szczególnie designem skandynawskim) i fotografią. Uwielbia psy razy West Highland white terrier.

Anna Górska business development director jest doświadczonym managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i relacjami z klientami oraz organizacji imprez, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu Nowego Jorku. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach Coca-Cola Beverages Polska, Baltic Service i Poland Parking. W 2002 roku objęła stanowisko sales, conference & banquets coordinator w hotelu Holiday Inn Gdańsk. Od 2007 r. związana w Gdańską Organizacją Turystyczną, w której pełniła funkcję prezes zarządu, odpowiadając za promocję miasta w kraju i za granicą. Za swoją działalność otrzymała w 2014 roku nagrodę w konkursie MP Power Awards. Jej pasje to nurkowanie, kino, podróże i gotowanie.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl