Dział sprzedaży Expo XXI zreorganizowany
Do działu sprzedaży Warszawskiego Centrum Expo XXI dołączyły cztery nowe osoby. Aleksandra Dąbrówka, Agata Getter, Anna Górska i Kinga Kiwak zasiliły szeregi zespołu odpowiedzialnego za współpracę z organizatorami wydarzeń specjalnych, pozyskanie nowych klientów i promocję obiektu.
Zespół sprzedażowy powiększył się o nowych pracowników oraz przeszedł reorganizację.
– Dostrzegamy coraz większe zainteresowanie obiektami eventowymi i konferencyjnymi w Polsce ze strony zagranicznych firm. Dlatego podjęta została strategiczna decyzja o wyodrębnieniu w ramach działu sprzedaży także pionu odpowiedzialnego za kontakty z klientami z zagranicy. W jego skład weszli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w segmencie MICE, których zadaniem jest zarówno pomoc w organizacji wydarzeń specjalnych i pozyskanie nowych kontaktów, jak i promocja Expo XXI za granicą – skomentowała zmiany w Centrum Expo XXI Anna Adamović, dyrektor Działu Sprzedaży.
Od września do kierowanego przez nią działu dołączyły cztery nowe osoby. Kinga Kiwak, która od ośmiu lat związana była z firmą MT Targi Polska, rozpocznie pracę na stanowisku sales managera. Agata Getter, która do Expo XXI przeszła z hotelu Novotel Warszawa Centrum, obejmie stanowisko sales specialist. Obydwie panie zasilą szeregi dotychczasowego zespołu współpracującego z klientami na rynku polskim.
Aleksandra Dąbrówka, która objęła stanowisko international sales managera i Anna Górska, business development director, utworzyły nowy pion, dedykowany współpracy z klientami zagranicznymi. Obydwie mają wieloletnie doświadczenie. Ola Dąbrówka zajmowała kierownicze stanowiska w tak obiektach, jak Novotel Warszawa Centrum i Hilton Warsaw Hotel and Convention Center. Anna Górska ostatnio pełniła funkcję prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej,
Anna Adamović z branżą MICE i HoReCa związana jest od 8 lat. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Ochrony Środowiska Wyższej Szkoły Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Swoją karierę zawodową zaczynała w takich firmach, jak Orange, Sante, SITA Polska i Tamex, skąd przeszła do Biura Zarządu firmy PUHIT SA. Od 2006 roku kierowała Działem Handlowym w spółce ACCATA, zajmując się zarówno sprzedażą, jak i organizacją wydarzeń specjalnych. W 2012 roku objęła stanowisko dyrektora ds. rozwoju Concept Publishing Polska, a w 2013 roku zastępcy dyrektora Centrum Konferencyjno-Rekreacyjnego Promenada, należącego do Satoria Group. W wolnych chwilach lubi podróżować, odkrywać nowe miejsca i smaki. Interesuje się także florystyką i dekoracją wnętrz.
Katarzyna Kajak, sales Manager w dziale Sprzedaży ds. rynku polskiego. Absolwentka Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach BP Marco Polo i Air Club Centrum Podróży, a potem także piastując stanowisko kierownika sekcji konferencji i targów oraz kierując działem MICE w Centrum Podróży. Od kwietnia 2012 roku prowadzi agencję art of mice i wspiera zespół Centrum Expo XXI w sprzedaży i marketingu. Prywatnie mama dwójki dzieci, wielbicielka Portugalii i kina europejskiego.
Kinga Kiwak jest absolwentką studiów prawniczych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Przez osiem lat była związana z firmą MT Targi Polska. Jako specjalista ds. sprzedaży, manager projektu a później koordynator projektów organizowała poszczególne edycje Targów Infrastruktura, Lato i TT Warsaw. W Centrum Expo XXI, jako sales manager, odpowiada za współpracę z organizatorami targów oraz poszerzanie portfolio klientów. W wolnych chwilach jeździ na rowerze, praktykuje jogę, czyta i gotuje.
Aneta Kołodziej-Poręcka z wykształcenia socjolog, ukończyła Instytut Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą MICE związana jest od 15 lat, z Centrum Expo XXI od dziesięciu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w dziale konferencji i incentive travel jednego ze skandynawskich operatorów. Prywatnie miłośniczka teatru, tajskiej kuchni, festiwali filmowych, psychologii społecznej i podróży z plecakiem.
Martyna Uljasz ukończyła Międzywydziałowe Studia Turystyki i Rekreacji oraz Wydział Nauk Ekonomicznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 roku w Accor Hotels, następnie pracowała dla hotelu Jan III Sobieski. Była także częścią zespołu Cluster Sales Office Vienna International, reprezentując Hotel Andels Łódź i Kraków, Angelo Katowice, Chopin Kraków i Amberbaltic Międzyzdroje. Odpowiadała za sprzedaż korporacyjną i eventową warszawskich hoteli Radisson Blu Centrum oraz Radisson Blu Sobieski. Koordynowała także współpracę w ramach działu sprzedaży Nowego Centrum Kongresowego Warszawianki. Prywatnie mama 14-miesięcznej Zuzi i pasjonatka podróży.
Agata Getter, sales specialist w Expo XXI studiowała na Uniwersytecie Warszawskim, polonistykę na specjalizacji filologia dla mediów oraz filologię włoską. Już podczas studiów otrzymała licencję pilota wycieczek oraz przewodnika po Warszawie. Zdobyte doświadczenie wykorzystała, pracując w biurze GM Travel. Następnie objęła stanowisko koordynator sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum. Chwile wolne od pracy poświęca na treningi w klubie fitness i czytanie książek.
Aleksandra Dąbrówka przygodę z branżą MICE rozpoczęła 7 lat temu od stanowiska koordynatora sprzedaży konferencji w hotelu Novotel Warszawa Centrum. W 2012 roku jako sales manager rozpoczęła pracę w Hilton Warsaw Hotel and Convention Center, gdzie odpowiadała m.in. za kontakty z klientami segmentu korporacyjnego, potem również MICE i leisure. W 2013 roku wróciła do hotelu Novotel Warszawa Centrum, aby objąć stanowisko kierownika działu MICE.
Prywatnie fascynują ją podróże, lubi zwiedzać dworce i lotniska. Interesuje się także wystrojem wnętrz (szczególnie designem skandynawskim) i fotografią. Uwielbia psy razy West Highland white terrier.
Anna Górska business development director jest doświadczonym managerem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem i relacjami z klientami oraz organizacji imprez, działającym na rynku MICE, HoReCa i obiektów kulturalnych. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz Stanowego Uniwersytetu Nowego Jorku. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w firmach Coca-Cola Beverages Polska, Baltic Service i Poland Parking. W 2002 roku objęła stanowisko sales, conference & banquets coordinator w hotelu Holiday Inn Gdańsk. Od 2007 r. związana w Gdańską Organizacją Turystyczną, w której pełniła funkcję prezes zarządu, odpowiadając za promocję miasta w kraju i za granicą. Za swoją działalność otrzymała w 2014 roku nagrodę w konkursie MP Power Awards. Jej pasje to nurkowanie, kino, podróże i gotowanie.