Dyrektor strategii w Grupie Walk

Rafał Lampasiak
Na zdjęciu: Rafał Lampasiak

Do zespołu agencji Walk dołączył Rafał Lampasiak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii.
 

Rafał Lampasiak będzie kierował zespołem odpowiedzialnym za planowanie strategicznych działań dla nowych i kluczowych klientów Grupy w ramach komunikacji 360°.
Lampasiak posiada 12-letnie doświadczenie w strategicznym planowaniu i budowaniu marek zdobyte w agencjach: Havas Worldwide Warsaw, 180 Heartbeats + Jung von Matt, TBWA. Realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak: Adidas, Axa, HDS Polska, Ikea Centres Polska, Mars, NC+, Nivea, Onet, Opel, Peugeot, UPC. Jego prace były wielokrotnie nagradzane w konkursach: Effie, KTR czy Innovation Award.
– Rola strategii w modelu one stop shop, który oferuje swoim klientom Walk, jest kluczowa. Duża i dynamicznie rosnąca część naszego biznesu to klienci lub kampanie cross-unitowe angażujące więcej niż jedną naszą kompetencję. Dlatego wzmacniamy i będziemy wzmacniać naszą strategię, ponieważ to ona odpowiada za integrację naszych usług na kluczowych poziomach. Potrzebujemy strategów potrafiących szeroko patrzeć na komunikację. Rafał bez wątpienia do nich należy – komentuje Paweł Miklaszewski, partner Walk.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl