Anna Jurczyńska i Tomasz Bryczek odchodzą z Prowokatora

Anna Jurczyńska
Na zdjęciu: Anna Jurczyńska

Dyrektor działu kreacji agencji Prowokator Anna Jurczyńska i Tomasz Bryczek, senior creative manager od 15 marca nie będą już pracownikami agencji.

Obecnie, po złożeniu wypowiedzenia przez pracowników działu kreacji, kreacją kieruje właściciel agencji Radosław Nęcki. Pod koniec tego tygodnia znany ma być nowy dyrektor działu kreacji w Prowokatorze.

– To, że rozstaliśmy się z dyrektor działu kreatywnego nie wpłynie w dłuższym czasie na pracę agencji. Istniejemy 20 lat i nie pierwszy raz i za pewne nie ostatni dokonują się zmiany na różnych stanowiskach. Nadal realizujemy projekty, które w większości nadzoruję z zespołem, a w najbliższym czasie mamy zakontraktowane trzy duże, po części autorskie projekty w trakcie Euro 2012: Fan City Tour, Carlsberg FanCamp oraz Strefę Kibica w Krakowie. Skupiamy się na obsłudze naszych stałych klientów, cały czas pozyskujemy nowych oraz koncentrujemy się na działaniach eventowych dla naszych nowych klientów, oficjalnych sponsorów UEFA Euro 2012. Ruch pracowników pomiędzy agencjami w tej branży jest dość częsty. Następuje z rożnych powodów. Czasem zdarza się, że agencja przejmuje pracowników po to, by pozyskać know how i kontakty – mówi Radosław Nęcki.

 

– Przyszedł czas na zmiany i obecnie mam inne plany zawodowe. Wiążę je na pewno z branżą eventową, w której pozostaje. W kwietniu oficjalnie poinformuję o moim nowym wyzwaniu, którego zamierzam się podjąć. Sugerowanie, że moja zmiana planów związana jest z pozyskaniem know how i kontaktów w Prowokatorze, by wykorzystać ją gdzie indziej, jest niczym nieuzasadniona. Już przed zatrudnieniem na stanowisku dyrektora kreatywnego agencji miałam odpowiednie know how i zasób własnych kontaktów. Mimo że moja wizja prowadzenia biznesu jest trochę inna od tej w Prowokatorze, to do końca wypełniam swoje obowiązki, a czas spędzony w agencji uważam za wartościowy – mówi Anna Jurczyńska.

Anna Jurczyńska z mediami i marketingiem związana jest od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w Antyradiu na stanowisku dyrektora marketingu i promocji oraz w Grupie ITI jako producent i dyrektor kreatywna w ITI Film Studio.
Realizowała także projekty z zakresu event marketingu dla takich klientów jak: CDM Pekao SA, Apsys (Manufaktura), Citibank, TVN, Onet.pl, Zepter. Zanim objęła stanowisko dyrektor kreacji w Prowokatorze była m.in. dyrektorem Działu Eventów w Platformie Mediowej Point Grup oraz  client service directorem w agencji Jet Events.

 

Tomasz Bryczek był m.in. dyrektorem kreatywnym agencji eventowej Sound of Music oraz Radia Kolor. Jako freelancer m.in. współpracował z agencjami eventowymi, prowadził eventy, przygotowywał i reżyserował reklamy radiowe.

Marek Prągowski przed rozpoczęciem pracy w Prowokatorze był m.in. specjalistą ds. produkcji BTL Point Group i Amr trade.

Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, Anna Jurczyńska, Tomasz Bryczek i Marek Pstrągowski zasilą zespół agencji DeFacto, choć zainteresowani nie potwierdzają tej informacji. Z nieoficjalnych informacji wynika również, że z Prowokatora odchodzą jeszcze dwie osoby.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl