Joanna Puchałka w hotelu Zamek Biskupi

Stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu w czterogwiazdkowym Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowym Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim objęła Joanna Puchałka, która będzie odpowiedzialna za zbudowanie strategii sprzedażowo-marketingowej nowo powstającego obiektu oraz budowanie długoterminowych relacji z klientami.
Joanna Puchałka po ukończeniu studiów na kierunku Gospodarka Turystyczna pracowała w Biurze Podróży Triada, gdzie rozpoczęła swoją karierę w dziale greckim, a następnie awansowała na stanowisko kierownika w Pionie Produktu i supervisora ds. hoteli. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w Holiday Inn Warszawa Józefów, a ostatnio pracowała w Mamaison Le Regina Warsaw. – Z wielką przyjemnością witamy Joannę Puchałkę w naszym nowym zespole. Cieszę się, że Joanna zdecydowała się wzmocnić nasz zespół hotelowy w Janowie Podlaskim. Jej dotychczasowe bogate doświadczenie, jakie zdobyła także w poprzednich miejscach pracy, z pewnością pozwoli skutecznie realizować postawione przed Działem Sprzedaży i Marketingu cele oraz zapewni sukces Zamku od momentu jego otwarcia – komentuje Artur Trukawiński, dyrektor hotelu Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim
Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim, sięgający swoją historią do XV w. to czterogwiazdkowe centrum konferencyjno-wypoczynkowe, znajdujące się na terenie Parku Krajobrazowego Podlaski Przełom Bugu. W skład założenia o pow. 40 hektarów wchodzą: odrestaurowany Zamek, historyczne stawy i zalew oraz Podzamcze nawiązujące swoją architekturą do zabudowy folwarcznej.
Otwarcie Hotelu Zamek Biskupi planowane jest na pierwszy kwartał 2016 roku. Obiekt zaoferuje swoim 204 pokoje i historyczne apartamenty, centrum konferencyjno-kongresowe, którego powierzchnia wraz foyer przekraczy 1600 mkw., strefę wellness Dr Irena Eris Beauty Partner, kryty basen ze strefą saun, restaurację i lobby bar na ponad 200 osób.
Zamek Biskupi w Janowie Podlaskim należy do Grupy Arche.