Hotel Tobaco wzmacnia sprzedaż

Stanowisko kierownika sprzedaży i marketingu w łódzkim hotelu Tobaco objął Witold Piątkowski.
Witold Piątkowski odpowiedzialny będzie za koordynację działań sprzedażowych oraz prowadzenie komunikacji marketingowej Tobaco.
Po studiach z zakresu marketingu na Uniwersytecie Łódzkim oraz podyplomowym Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim przez wiele lat realizował eventy o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. Jako project manager odpowiedzialny był za kompleksową realizację wydarzeń, często prowadząc też działania komunikacyjne i marketingowe.
W latach 2012-2015 pracował w andel’s Hotel Łódź, gdzie zajmował się koordynacją blisko 250 eventów klientów hotelu oraz był współodpowiedzialny za realizację wydarzeń własnych hotelu.
Pasjonat event marketingu po pracy gra w koszykówkę, a po treningu, jako lokalny patriota wertuje informacje na temat wszystkiego, co dzieje się w Łodzi.
Hotel Tobaco to otwarty w maju 2013 łódzki, miejski obiekt o standardzie 3*. Zlokalizowany w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie Atlas Areny i Dworca Łódż Kaliska. Hotel dysponuje 115 pokojami, wszechstronnym, składającym się z 5 sal centrum konferencyjnym oraz Restauracją u „Kretschmera” serwującą dania kuchni polskiej, niemieckiej, rosyjskiej i żydowskiej.
Obiekt jest częścią grupy Arche Hotele, do której należą również: Sieniawa Pałac Hotel, Pałac Łochów, Puławska Residence Hotel oraz Hotel Arche w Siedlcach.