Piotr Skura pokieruje produkcją w Brave Hearts

Do agencji marketingowej Brave Hearts dołączy Piotr Skura, który obejmie w niej stanowisko dyrektora produkcji. Skura zarządzał będzie zespołem accountów i producentów, a także nadzorował najważniejsze projekty agencji.
Przez ostatnie dwa lata Piotr Skura pracował w agencji McCann Worldgroup na stanowisku senior project managera, gdzie kierował zespołem i realizował projekty m.in. dla firmy Samsung Electronics Polska, PZU SA, McDonald’s, Citi Handlowy, Coca-Cola, Totalizator Sportowy, Mastercard. Wcześniej pracował w agencji marketingu zintegrowanego Mea Group jako project manager oraz w Pegasus Advertising i United PR jako PR-owiec. Zakres jego kompetencji to experiential marketing, event, PR, wsparcie sprzedaży. Piotr Skura ukończył studia politologiczne ze specjalizacją w zakresie marketingu politycznego, jest aktywny społecznie (założyciel i członek zarządu w stowarzyszeniu Wola Zmian).
To już trzecia agencja i prawie sześć lat, podczas których zespół Witczyńska, Głowacka, Skura pracuje razem. – W związku z dynamicznym rozwojem obsługiwanych klientów, budowanie mocnego zespołu realizacyjnego powierzamy znanemu nam dobrze specjaliście w dziedzinie experiential & event marketingu – mówi Katarzyna Florek (Głowacka), dyrektor kreacji i członek zarządu Brave Hearts.
Po pół roku działalności agencja Brave Hearts obsługuje 10 klientów. – Zrealizowaliśmy projekty dla firm takich jak: Totalizator Sportowy, Douglas, Nivea, Pay U, EDF Polska. W tej chwili finalizujemy rozmowy z kolejnymi klientami, a także pracujemy nad projektem autorskim z udziałem kluczowych instytucji kulturalnych w Polsce. Poszerzamy zakres naszych kompetencji w kierunku dynamicznie rozwijającego się na świecie experiential marketingu, który był od zawsze naszą najmocniejszą stroną – mówi Marzena Witczyńska, prezes agencji.