Joanna Kosatka-Mączewska w Samym Centrum Wszechświata

Do zespołu warszawskiego obiektu eventowego Samo Centrum Wszechświata (SCW), dołącza Joanna Kosatka-Mączewska na stanowisko event managera.
Nowa event manager w SCW będzie odpowiadać za realizację eventów i działań promocyjnych, współpracę z klientem biznesowym i indywidualnym. Zajmie się również realizacją autorskich projektów Samego Centrum Wszechświata i własnych oraz współpracą z agencjami eventowymi w zakresie planowania i realizacji strategii sprzedażowo-marketingowej. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert, negocjacje i zawieranie umów w zakresie organizacji eventów, a także za kreację i oprawę artystyczną wydarzeń.
Celem, jaki stawia sobie Joanna Kosatka-Mączewska, jest rozszerzenie działalności Samego Centrum Wszechświata o nowe rodzaje eventów, pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie wysokiej jakości świadczonych usług. – Chcę wprowadzić i promować nowości na rynku, jak: SCW superme. i powiązane pakiety: SCW supreme. Party - inspirowane przestrzeniami imprezowymi w Paryżu czy Londynie, SCW supreme. Showroom - aranżacja sal wystawowych i promocja marek, SCW supreme. Konferencja - przełamanie schematu standardowej konferencji i wprowadzenie zupełnie nowej formuły w całej kamienicy – mówi Joanna Kosatka-Mączewska. – Kolejnym planem jest wprowadzenie pierwszej w Polsce kawiarni eventowej, która będzie atrakcyjną alternatywą do standardowych eventów. Chcę, by moje nowe miejsce pracy kojarzyło się z hasłami: najwyższa jakość, najlepsze rozwiązania i doskonałość – zaznacza.
Joanna Kosatka-Mączewska z branżą eventową związana jest od ośmiu lat. Podczas kariery zawodowej, również na stanowisku event menagera, współpracowała m.in. z Rebelia Media, El Padre czy Idea Productions Poland. Jak sama zaznacza, we wszystkich miejscach odpowiedzialna była za przygotowywanie imprez pod względem scenograficznym, logistycznym i produkcyjnym oraz nadzorowanie budżetu. Jako jedną z pierwszych swoich kompleksowych realizacji wspomina Made by You Converse. – Byłam odpowiedzialna za kreację i realizację polskiej edycji kultowego eventu Made by You Converse. Była to przełomowa kampania stawiająca w centrum uwagi fanów marki, którzy poprzez konkretny model oferowany przez Converse wyrażali siebie i dawali upust swojej kreatywności – mówi.
Z wykształcenia magister psychologii biznesu, absolwentka Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Współrealizowała – jako członek zespołu Rebelia Media – projekt nagrodzony MP Power Award w kategorii event firmowy – „Zamykamy laptopy, otwieramy serca”.
Wolny czas poświęca swoim zainteresowaniom m.in. urban gardeningem. Jest również fanką sportów walki – czynnie uprawia boks. Pasjonatka wzornictwa.