Agencja Allegro powiększa zespół

Andrzej Nykowski
Andrzej Nykowski
Marta Makarow
Marta Makarow
Małgorzata Kwiecień
Małgorzata Kwiecień
Eliza Mrozińska
Eliza Mrozińska
Michał Bajerski
Michał Bajerski

Do zespołu Allegro dołączyli: Andrzej Nykowski i Marta Makarow (dział eventów), Małgorzata Kwiecień i Eliza Mrozińska (dział kreacji), Michał Bajerski (dział komunikacji).

Andrzej Nykowski, który dołączył do działu eventów, ma ponad 10 letnie doświadczenie w event marketingu, reklamie oraz produkcji filmowej. Karierę rozpoczynał w dziale Client Service agencji Eskadra oraz G7. Jest jednym z twórców projektu Orange Stacja Balon. W 2012 dołączył do Rochstar Events i jako head of business development odpowiadał za koordynację procesów przetargowych oraz pozyskiwanie partnerów i współpracę ze sponsorami.

Do działu eventów agencji wróciła Marta Makarow. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, z branżą eventową związana od 11 lat. Karierę zaczynała od współpracy z Instytutem Studiów Wschodnich i Forum Ekonomicznym w Krynicy. Doświadczenie zdobywała pracując dla Sound of Music, Allegro, Focus Event, gdzie obsługiwała takie marki, jak: PKN Orlen, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins, Carlsberg. Lubi dobre kino i dobrą kuchnię.

Odpowiedzialna za kreację Małgorzata Kwiecień doświadczenie marketingowe zdobywała w międzynarodowych agencjach reklamowych (PZL, Young&Rubicam, Havas Worldwide) – przez 10 lat tworząc kreatywne rozwiązania dla globalnych marek. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Instytutu Studiów Latynoamerykańskich CESLA na Uniwersytecie Warszawskim. W Radiu Kampus prowadzi audycję publicystyczną „Mała Czarna”.

Kolejną osobą, która dołączyła do działu kreacji, jest Eliza Mrozińska. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, stylistka, projektantka. Szlify art directorskie zdobywała w agencjach reklamowych (Havas Worldwide, TBWA, Publicis.). Jej projekty nagradzano na festiwalach KTR  i Golden Arrow. Zdobyła także nagrodę Prezydenta RP  i wyróżnienie pisma 2+3D. Pociąga ją niesutanny rozwój, nienasycenie oraz poszukiwanie nowych smaków i stylów, które później znajdują odzwierciedlenie w jej pracach.

 

Michał Bajerski, który dołączył do zespołu komunikacji, to absolwent Historii na wydziale Nauk Społecznych i Historycznych UKSW, od ośmiu lat związany z branżą mediową i marketingiem. Wcześniej odpowiadał za marketing tytułów prasowych i internetowych Ringier Axel Springer Polska – Komputer Świat, Przegląd Sportowy i Gazeta Codzienna Fakt. Prywatnie pasjonat nowych technologii i marketingu sportowego, aktywny użytkownik Twittera.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl