Ministry of Creativity powiększa zespół

Do zespołu Ministry of Creativity dołączył Bartek Skwiercz, który będzie odpowiadał m.in. za marketing i komunikację agencji we współpracy z mediami.
Bartek Skwiercz już wcześniej, w latach 2010 – 2011 współpracował z MplusM Event Marketing, agencją powiązaną z Ministry of Creativity. – Ministry rozwija się bardzo dynamicznie i potrzebowaliśmy pełnego wsparcia w obszarze komunikacji. Liczba realizowanych. eventów i ciekawych. projektów, w których bierzemy udział jest ogromna. Cały czas poszerzamy zespół MOC o kolejne osoby – mówi Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity.
Bartek Skwiercz ma ponad 13-letnie doświadczenie w komunikacji i marketingu. Pracę rozpoczynał w agencjach PR-owskich, współpracował z Ketchum, Hill+Knowlton Strategies, Alert Media Communications, obsługując takie marki jak Nikon Poland, Coca Cola, Goodyer Polska czy Deutsche Bank Polska. Przez kilka lat związany był z agencją Grayling. Jako PR manager, rzecznik prasowy czy konsultant współpracował m.in. z Max Marą, Pollini, BMW Auto Fus czy Związkiem Firm Public Relations. Doradzał w dziedzinie komunikacji jednemu z piłkarskich klubów ekstraklasowych. Absolwent public relations i media marketingu na Uniwersytecie Warszawskim. W wolnych chwilach podróżuje lub uprawia sport.