Beata Kozyra pokieruje Polską Izbą Przemysłu Targowego

Od pierwszego lipca funkcję prezesa zarządu Polskiej Izby Przemysłu Targowego pełni dr Beata Kozyra. To nowe stanowisko w strukturze organizacyjnej PIPT. Wyboru prezesa zarządu w drodze postępowania konkursowego dokonała Rada Izby pod kierunkiem prezesa Przemysława Trawy.
Beata Kozyra jest menedżerem, przedsiębiorcą, autorką książek, doktorem nauk ekonomicznych. Jest trenerem biznesu, coachem oraz wykładowcą studiów podyplomowych i MBA na różnych uczelniach w Polsce i za granicą (Niemcy, Włochy, Hiszpania, Turcja, Wielka Brytania). Ceniona za nietuzinkowe poczucie humoru, wiedzę ekspercką oraz pragmatyczne podejście do tematu.
Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku firmach, m.in. w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, IPT Holding w Łodzi, czy B&K Simple Solution w Warszawie.
Jest autorką kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej raz czterech książek: „Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie. Nie taki diabeł straszny”, „Zarządzanie sobą. Zrozum siebie i realizuj swoje marzenia”, „Komunikacja bez barier. Czyli wilk syty o owca cała”, „Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia”.
Prywatnie mama Mateusza i właścicielka kundelka Farta. Uwielbia aktywny wypoczynek. Jej pasja to maratony, nurkowanie, jazda na rowerze, narty oraz fitness.
Polska Izba Przemysłu Targowego, założona w 1993 roku, jest jedyną ogólnopolską organizacją – izbą gospodarczą, zrzeszająca przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w przemyśle targowym. Członkowie Polskiej Izby Przemysłu Targowego reprezentują przekrój wszystkich graczy rynku targowego. Są to przede wszystkim; organizatorzy targów, operatorzy obiektów targowo–konferencyjnych w Polsce, przedsiębiorstwa oferujące usługi w zakresie projektowania, budowy i wyposażania stoisk targowych oraz transportu i spedycji targowej, organizatorzy wystąpień polskich firm w targach za granicą oraz przedstawicielstwa targów zagranicznych w Polsce. Do Izby należą również firmy z branży reklamy i marketingu, media, przedsiębiorstwa gastronomiczne i firmy oferujące bazę noclegową. Cztery podstawowe obszary działania PIPT to: lobbing, działania na rzecz integracji środowiska targowego, promocja targów - rozumiana szeroko - w tym działalność wydawnicza, edukacja w zakresie marketingu targowego, promowanie etycznych działań biznesowych w branży i działań na rzecz zrównoważonego rozwoju.