Mariusz Ładny dyrektorem generalnym DoubleTree by Hilton Warsaw

Z końcem sierpnia stanowisko dyrektora generalnego DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw objął Mariusz Ładny, dotychczasowy zastępca dyrektora hotelu w warszawskim Courtyard by Marriott.
Mariusz Ładny swoje wieloletnie doświadczenie hotelarskie zdobywał w sieci Marriott, liczącej ponad 6000 hoteli w 122 krajach. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość.
Rozwój zawodowy realizował w wielu obszarach działalności hotelu, od gastronomii poprzez audyt wewnętrzny, recepcję, sprzedaż i marketing. Od 2003 roku związany ze spółką Chopin Development Sp. z. o.o., zarządzającą hotelem Courtyard by Marriott Warsaw Airport, gdzie w 2011 r. został dyrektorem Pionu Zarządzania Przychodami, a w 2014 r. objął funkcję zastępcy dyrektora hotelu. W ramach ostatniej specjalizacji w zakresie revenue management został laureatem nagrody Marriott Global Revenue Management Leader of The Year 2016.
– Z ogromną radością przystępuję do nowego wyzwania, jakim będzie zarządzanie jednym z największych hoteli konferencyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. To dla mnie zaszczyt dołączyć do zespołu profesjonalistów, realizujących usługi na najwyższym poziomie zgodnie z dewizą sieci Hilton We are Hilton, We are Hospitality – komentuje Mariusz Ładny i dodaje: – Pod dotychczasowym zarządem Mirosława Moczarskiego hotel ugruntował sobie już bardzo dobrą pozycję obiektu konferencyjnego i spa nie tylko na rynku polskim, ale także w wymiarze regionu czy całej Europy, czego dowodem jest dwukrotne zwycięstwo w konkursie Profit Hotel Awards w kategorii Hotel/ obiekt biznesowy/ konferencyjny. Wyróżnił się również w obszarze CSR, uczestnicząc w akcji Bajkowe Korytarze w Centrum Zdrowia Dziecka, czy wspierając projekt Szlachetnej Paczki. Moim celem jest kontynuacja tej misji oraz dalsze wzmacnianie pozycji rynkowej DoubleTree by Hilton Warsaw.
DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw dysponuje ponad 5000 mkw. powierzchni eventowej, pokojami i apartamentami mogącymi pomieścić 700 gości, spa, strefami wellness i fitness oraz zapleczem gastronomicznym m.in. restauracją Garden. Obiekt obsługuje rocznie kilkaset konferencji, bankietów i imprez. Przyjmuje również gości indywidualnych.