Festiwal Audioriver z nową dyrektorką PR i marketingu

Od października funkcję dyrektor public relations i marketingu festiwalu Audioriverpełni Marta Berto. Na stanowisku zastępuje Łukasza Naporę, który odchodzi z organizacji.
Marta Berto w swojej wieloletniej karierze kierowała działaniami komunikacyjnymi Docs Against Gravity Film Festival, firmy dystrybucyjnej Against Gravity oraz Alchemy Film and Moving Image Festival w Szkocji. Współpracowała także m.in. z HBO Europe i Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Ostatnio była związana z Salisbury Arts Centre w Wielkiej Brytanii, gdzie pełniła funkcję marketing and development manager.
– Bardzo się cieszymy, że nasz zespół wzmocni specjalistka z wszechstronnym, międzynarodowym doświadczeniem. Jestem pewny, że dzięki współpracy z Martą i całym teamem Audioriver wciąż będzie się rozwijał i osiągnie poziom jednego z najbardziej rozpoznawalnych festiwali w Europie – mówi Piotr Orlicz-Rabiega, prezes zarządu Fundacji Jest Akcja!, organizatora festiwalu. „Bardzo dziękuję Łukaszowi za jego pracę i nieoceniony wkład we wspólne tworzenie festiwalu od jego pierwszej edycji i życzę mu powodzenia w realizacji nowych planów – dodał Orlicz-Rabiega.
Audioriver to jeden z trzech największych polskich festiwali muzycznych. W lipcu br. zgromadził na plaży w Płocku, 30 tysięcy osób, a wartość działań reklamowych i PR osiągnęła blisko 20 mln zł.