Mirosław Mleczko w New Look Advertising

Do zespołu agencji New Look Advertising na stanowisko new bussines managera dołączył Mirosław Mleczko.

Mirosław Mleczko będzie odpowiadał za kontakty z domami mediowymi, oferując usługi z zakresu OOH i ambient mediów. – W związku z rozwojem naszej agencji postanowiliśmy oddzielić obsługę klientów bezpośrednich, dla których świadczymy usługi z zakresu ATL, BTL i event marketingu, od obsługi domów mediowych i klientow bezpośrednich, do których kierowana jest oferta OOH i ambient mediów – mówi Marek Kociszewski, członek zarządu, New Look Advertising.
Mirosław Mleczko pracuje w branży reklamowej od 18 lat, wcześniej związany był z firmami Stroer i Neolit Media, odpowiadając w nich za obsługę i pozyskiwanie klientów.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl