Anna Krupa-Cristescu w InterContinental Warszawa

InterContinental Warszawa ma nowego marketing & PR managera. Została nim Anna Krupa-Cristescu. Ta decyzja ma służyć wzmocnieniu pozycji InterContinental Warszawa na rynku hoteli 5*, a także budowaniu spójnego wizerunku marki.
Anna Krupa-Cristescu posiada duże doświadczenie w branży hotelarskiej oraz umiejętności i wiedzę na temat tego sektora. Z hotelarstwem związana jest od 2002 r. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Grupie Hotelowej Orbis, a tym samym międzynarodowej sieci hotelowej Accor. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję brand managera na Polskę dwóch marek – Mercure oraz Orbis Hotels.
Do głównych obowiązków nowego marketing & PR managera Hotelu InterContinental Warszawa należy między innymi koordynowanie bieżących działań marketingowych, opracowywanie strategii i planów zgodnie z wymogami sieci InterContinental, dbałość o wizerunek i utrzymywanie wysokiego standardu hotelu, a także kontakt z głównymi mediami.
InterContinental Warszawa posiada 326 pokoi, 75 apartamentów i 12 sal konferencyjnych. W największej z nich w ustawieniu teatralnym można zorganizować konferencje dla ponad 400 uczestników.