Anna Krupa-Cristescu w InterContinental Warszawa

InterContinental Warszawa ma nowego marketing & PR managera. Została nim Anna Krupa-Cristescu. Ta decyzja ma służyć wzmocnieniu pozycji InterContinental Warszawa na rynku hoteli 5*, a także budowaniu spójnego wizerunku marki.

 

Anna Krupa-Cristescu posiada duże doświadczenie w branży hotelarskiej oraz umiejętności i wiedzę na temat tego sektora. Z hotelarstwem związana jest od 2002 r. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Grupie Hotelowej Orbis, a tym samym międzynarodowej sieci hotelowej Accor. Przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję brand managera na Polskę dwóch marek – Mercure oraz Orbis Hotels.
Do głównych obowiązków nowego marketing & PR managera Hotelu InterContinental Warszawa należy między innymi koordynowanie bieżących działań marketingowych, opracowywanie strategii i planów zgodnie z wymogami sieci InterContinental, dbałość o wizerunek i utrzymywanie wysokiego standardu hotelu, a także kontakt z głównymi mediami.

InterContinental Warszawa posiada 326 pokoi, 75 apartamentów i 12 sal konferencyjnych. W największej z nich w ustawieniu teatralnym można zorganizować konferencje dla ponad 400 uczestników.
 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl