„Kierunki 2021” DNB Bank Polska z Idea Creative Group
Konferencja online organizowana przez DNB Bank Polska SA Kierunki 2021. Nowy Plan Marshalla poświęcona była zaadnieniu odbudowy polskiej gospodarki po Covid-19. Za realizację wydarzenia w wirtualnej przestrzeni odpowiadała agencja Idea Creative Group.
– DNB Bank Polska S.A. – jako specjalistyczny bank korporacyjny – jest animatorem merytorycznych spotkań i wydarzeń z cyklu Kierunki, podczas których prezentowane i dyskutowane są, kluczowe dla poszczególnych sektorów gospodarki, kwestie, trendy czy analizy. W tym roku Kierunki odbyły się w Wirtualnym Studiu DNB, podobnie, jak nasze pomniejsze spotkania sektorowe. Ta nowoczesna i atrakcyjna dla uczestników formuła pozwoliła nam zarówno na realizację dotychczasowej strategii marketingowej, w tym działań z zakresu content marketingu, a także przyczyniła się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku marki, która reaguje elastycznie i odpowiedzialnie – mówi Agnieszka Stryjecka, marketing & PR manager w DNB Bank Polska.
Za techniczną realizację wydarzenia oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. – W trosce o jakość spotkania oraz komfort jego uczestników sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia, zbudowanego z modułów diodowych. Osadzony tu innowacyjny content animacyjny z elementami 3D pozwolił na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej i niezwykle nowoczesnej przestrzeni – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Realizacja odbyła się na zaprojektowanej dla DNB Bank Polska platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa.
Agencja zapewniła również oprawę graficzną oraz multimedialną wydarzenia. Postawiła na rozbudowaną oprawę wizji – w tym czołówki, jingli oraz wirtualnego ekranu do prezentacji.