Mamy To zrealizowała event dla Netguru
Agencja Mamy To odpowiadała za koncepcję kreatywną i realizację spotkania firmowego dla pracowników Netguru. Była to pierwsze typu wydarzenie od ostatniej edycji, która odbyła się trzy lata temu.
– Okres letni to czas festiwali, więc zgodnie z briefem od Netguru nadaliśmy tegorocznej odsłonie konferencji Burning Minds lekką formułę nawiązującą do dużych imprezowych formatów. Część merytoryczna skupiła się na dużej dawce wiedzy i spotkań z inspirującymi prelegentami, dbając o umysł uczestników, natomiast w ogrodzie stanęła scena, na której wieczorem zabiło serce spotkania pod hasłem Burning Hearts – mówi Klaudia Nakulska, Production Team, Mamy To
W wydarzeniu wzięło udział 600 osób na żywo, a niemal 380 online, oglądając stream z wydarzenia. Wydarzenie odbyło się więc na trzech scenach – konferencyjnej, plenerowej i streamingowej.
Transmisja online skupiła się na części merytorycznej, dla wszystkich offline przygotowana była wspomniana wyżej scena plenerowa, gry arkadowe i chillout z dużą dawką dobrej muzyki, foodtrucki, a następnego dnia chętne osoby mogły wspólnie ćwiczyć jogę na świeżym powietrzu. Event odbyła się w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw.
Agencja przy produkcji wydarzenia zwróciła szczególną uwagę na aspekty ekologiczne. Wszystkie wyprodukowane elementy dostały drugie życie i są w użytku. Mamy To zrezygnowało z produkcji jednorazowych elementów scenograficznych oraz bardzo precyzyjnie podeszło do zamówienia cateringu, aby nie zmarnowało się jedzenie.
Agencja odpowiadała również za planowanie i koordynację wszystkich transportów grupowych na terenie Polski i indywidualnych z różnych stron świata.
Mamy To wygrała przetarg na organizację eventu dla Netguru pod koniec 2021 roku. Intensywne przygotowania do realizacji – przeniesienie koncepcji z oferty do rzeczywistości – trwały kilka miesięcy. – Wraz z Agą (Agnieszka Słotysiak, współzałożycielka Mamy To. przyp. red.) budujemy silny zespół doświadczonych ludzi, dlatego obsługa tak świadomego w eventy klienta była dla nas wyróżnieniem. Event jest finałem naszej pracy, ja natomiast mocno doceniam czas przygotowań i fakt, że do naszego portfolio znowu dołączył klient, z którym zbudowaliśmy zgrany zespół i z którym wzajemnie wspieraliśmy się na każdym kroku. Dzięki dziewczyny! – podsumowuje Justyna Fabisiak, współzałożycielka Mamy To.