Mamy To zrealizowała event dla Netguru

Agencja Mamy To odpowiadała za koncepcję kreatywną i realizację spotkania firmowego dla pracowników Netguru. Była to pierwsze typu wydarzenie od ostatniej edycji, która odbyła się trzy lata temu.

– Okres letni to czas festiwali, więc zgodnie z briefem od Netguru nadaliśmy tegorocznej odsłonie konferencji Burning Minds lekką formułę nawiązującą do dużych imprezowych formatów. Część merytoryczna skupiła się na dużej dawce wiedzy i spotkań z inspirującymi prelegentami, dbając o umysł uczestników, natomiast w ogrodzie stanęła scena, na której wieczorem zabiło serce spotkania pod hasłem Burning Hearts – mówi Klaudia Nakulska, Production Team, Mamy To

W wydarzeniu wzięło udział 600 osób na żywo, a niemal 380 online, oglądając stream z wydarzenia. Wydarzenie odbyło się więc na trzech scenach – konferencyjnej, plenerowej i streamingowej.

Transmisja online skupiła się na części merytorycznej, dla wszystkich offline przygotowana była wspomniana wyżej scena plenerowa, gry arkadowe i chillout z dużą dawką dobrej muzyki, foodtrucki, a następnego dnia chętne osoby mogły wspólnie ćwiczyć jogę na świeżym powietrzu. Event odbyła się w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw.

Agencja przy produkcji wydarzenia zwróciła szczególną uwagę na aspekty ekologiczne. Wszystkie wyprodukowane elementy dostały drugie życie i są w użytku. Mamy To zrezygnowało z produkcji jednorazowych elementów scenograficznych oraz bardzo precyzyjnie podeszło do zamówienia cateringu, aby nie zmarnowało się jedzenie.
Agencja odpowiadała również za planowanie i koordynację wszystkich transportów grupowych na terenie Polski i indywidualnych z różnych stron świata.

Mamy To wygrała przetarg na organizację eventu dla Netguru pod koniec 2021 roku. Intensywne przygotowania do realizacji – przeniesienie koncepcji z oferty do rzeczywistości – trwały kilka miesięcy. – Wraz z Agą (Agnieszka Słotysiak, współzałożycielka Mamy To. przyp. red.) budujemy silny zespół doświadczonych ludzi, dlatego obsługa tak świadomego w eventy klienta była dla nas wyróżnieniem. Event jest finałem naszej pracy, ja natomiast mocno doceniam czas przygotowań i fakt, że do naszego portfolio znowu dołączył klient, z którym zbudowaliśmy zgrany zespół i z którym wzajemnie wspieraliśmy się na każdym kroku. Dzięki dziewczyny! – podsumowuje Justyna Fabisiak, współzałożycielka Mamy To.

Zobacz DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl