Razer z Plej na Gamescom 2022
Agencja Plej stworzyła i koordynowała dwie strefy marki Razer – jedną przeznaczoną na spotkania B2B i drugą, większą, z atrakcjami dla graczy (B2C) na największych w Europie targach gamingowe’ych – Gamescom.
Razer w tym roku przygotował wiele atrakcji, które czekały na gości Gamescom 2022 w niemieckiej Kolonii, odwiedzających strefę lifestyle’owej marki dla graczy. W ciągu pięciu dni trwania wydarzenia (24-28 sierpnia), targi odwiedziło ponad 265 tysięcy osób. Plej przygotował dwie strefy Razer – jedną przeznaczoną do komunikacji z konsumentami (B2C), a drugą – stworzoną z myślą o kontaktach biznesowych z partnerami marki (B2B). Agencja odpowiadała za budowę i obsługę obu stref.
Strefa B2B, czyli tzw. Business Area, działała od środy do piątku i składała się z czterech pokojów spotkań oraz wspólnej przestrzeni networkingowej. Całość obejmowała także recepcję i część cateringową.
Druga strefa, tzw. Consumer Booth, skierowana była do konsumentów wybierających markę Razer. Strefa B2C działała przez pięć dni wydarzenia, od 9 rano do 20 wieczorem. W ciągu dnia strefa gwarantowała rywalizację i unikalne doświadczenie pozwalające odwiedzającym stawać się jeszcze lepszymi graczami. Wchodząc do strefy, otrzymywało się karnet do zbierania pieczątek – punktów. Aby je zdobyć, trzeba było jak najsprawniej korzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Razer w tym strefy z grami, w której w ramach testowanie sprzętu Razer organizowane były gamingowe challenge, strefy rozrywki, gdzie można było sprawdzić swoją sprawność i wytrzymałość m.in. na elektrycznym rodeo czy siłując się na rękę ze znanymi influencerami, oraz strefy aktywności fizycznej, czyli otaczającego całą sekcję Razer toru parkourowego. Dodatkowo w strefie cały czas działała scena, z której atmosferę podgrzewali MC i DJ-e, a wieczorami wręczano nagrody za całodniowe aktywności i organizowano loterie.
To kolejne realizacja Plej dla marki Razer tego lata. W lipcu polska agencja odpowiadała za strefę marki podczas innej imprezy gamingowej – TwitchCon w Amsterdamie. Współpraca Plej i Razer w obszarze eventów rozpoczęła się w 2018 roku. Przed pandemią agencja wspierała markę na eventach gamingowych takich jak Insomnia 64 w UK czy Paris Games Week.