Razer z Plej na Gamescom 2022

Agencja Plej stworzyła i koordynowała dwie strefy marki Razer – jedną przeznaczoną na spotkania B2B i drugą, większą, z atrakcjami dla graczy (B2C) na największych w Europie targach gamingowe’ych – Gamescom.

Razer w tym roku przygotował wiele atrakcji, które czekały na gości Gamescom 2022 w niemieckiej Kolonii, odwiedzających strefę lifestyle’owej marki dla graczy. W ciągu pięciu dni trwania wydarzenia (24-28 sierpnia), targi odwiedziło ponad 265 tysięcy osób. Plej przygotował dwie strefy Razer – jedną przeznaczoną do komunikacji z konsumentami (B2C), a drugą – stworzoną z myślą o kontaktach biznesowych z partnerami marki (B2B). Agencja odpowiadała za budowę i obsługę obu stref.

Strefa B2B, czyli tzw. Business Area, działała od środy do piątku i składała się z czterech pokojów spotkań oraz wspólnej przestrzeni networkingowej. Całość obejmowała także recepcję i część cateringową.
Druga strefa, tzw. Consumer Booth, skierowana była do konsumentów wybierających markę Razer. Strefa B2C działała przez pięć dni wydarzenia, od 9 rano do 20 wieczorem. W ciągu dnia strefa gwarantowała rywalizację i unikalne doświadczenie pozwalające odwiedzającym stawać się jeszcze lepszymi graczami. Wchodząc do strefy, otrzymywało się karnet do zbierania pieczątek – punktów. Aby je zdobyć, trzeba było jak najsprawniej korzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Razer w tym strefy z grami, w której w ramach testowanie sprzętu Razer organizowane były gamingowe challenge, strefy rozrywki, gdzie można było sprawdzić swoją sprawność i wytrzymałość m.in. na elektrycznym rodeo czy siłując się na rękę ze znanymi influencerami, oraz strefy aktywności fizycznej, czyli otaczającego całą sekcję Razer toru parkourowego. Dodatkowo w strefie cały czas działała scena, z której atmosferę podgrzewali MC i DJ-e, a wieczorami wręczano nagrody za całodniowe aktywności i organizowano loterie.
To kolejne realizacja Plej dla marki Razer tego lata. W lipcu polska agencja odpowiadała za strefę marki podczas innej imprezy gamingowej – TwitchCon w Amsterdamie. Współpraca Plej i Razer w obszarze eventów rozpoczęła się w 2018 roku. Przed pandemią agencja wspierała markę na eventach gamingowych takich jak Insomnia 64 w UK czy Paris Games Week.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl