Druga edycja Clouds Fest: trzy miasta i prawie dziesięć tysięcy uczestników
W ostatni weekend sierpnia zakończył się tegoroczny Clouds Fest. W lineupie wydarzenia znaleźli się PRO8L3M, Daria Zawiałow, Natalia Przybysz. Organizatorem wydarzenia jest Revolume. Festiwal odwiedził Gdańsk, Wrocław i Chorzów. W ostatnim mieście występy gwiazd poprzedziła seria koncertów lokalnych zespołów muzycznych. Za strategię, koncepcję kreatywną, oraz produkcję eventu odpowiadała agencja 180 heartbeats + Jung v Matt.
Clouds Fest to nowy festiwal muzyczny, który wystartował w 2021 roku. Prace nad edycją 2022 trwały przez cały rok, by powtórzyć sukces ubiegłorocznych imprez, które z powodu trwającej pandemii, organizatorzy zaaranżowali w latającym balonie, co wpisało się w koncepcję festiwalu w chmurach. Tego lata Clouds Fest kolejny raz pozytywnie zaskoczył uczestników. Artyści wystąpili między innymi z 42-metrowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent na terenie chorzowskiej Sztygarki.
Clouds Fest gościł w trzech miastach od czerwca do sierpnia. Pierwszym przystankiem był Gdańsk – teren Stoczni Cesarskiej, kolejnym Wrocław – Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu, trzecia odsłona miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie. Wszystkie miejsca wyróżniał wyjątkowy punkt wysokościowy.
– Najlepszy polski rock zestawiony z popem i rapem to mix, który dobrze sprawdził się na wakacyjnej scenie festiwalowej. Tegoroczny Clouds Fest cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a z koncertu na koncert przybywało gości, co stanowi dla nas inspirację do kreatywnego myślenia o kolejnych projektach. Kompleksowa realizacja tak spektakularnych przedsięwzięć, jest dla naszej agencji nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją – komentuje Emilia Błaszczak, business director w 180heartbeats + Jung v Matt, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzenia.
Oprócz muzycznych uniesień podczas koncertów nie zabrakło innych atrakcji – przestrzeni gastronomicznej, fotobudek, strefy chilloutu czy punktów gier i zabaw. Sporym zainteresowaniem cieszyła się aktywacja „Złap chmurę”, polegająca na szukaniu i skanowaniu naklejek z kodami QR, dzięki którym uczestnicy mogli zdobywać pakiety festiwalowe, których rozdano kilkaset.
180 heartbeats + Jung v Matt odpowiadała za strategię, koncepcję kreatywną i produkcję eventu oraz obsługę social media i współpracę z influencerami.
Pierwsza edycja festiwalu – Clouds Fest 2021 została uznany za wydarzenie roku w kategorii „Event – pozostałe formy” w dziesiątej edycji MP Power Awards®.