Druga edycja Clouds Fest: trzy miasta i prawie dziesięć tysięcy uczestników

Trzecia tegoroczna odsłona Clouds Fest miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie
Na zdjęciu: Trzecia tegoroczna odsłona Clouds Fest miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie

W ostatni weekend sierpnia zakończył się tegoroczny Clouds Fest. W lineupie wydarzenia znaleźli się PRO8L3M, Daria Zawiałow, Natalia Przybysz. Organizatorem wydarzenia jest Revolume. Festiwal odwiedził Gdańsk, Wrocław i Chorzów. W ostatnim mieście występy gwiazd poprzedziła seria koncertów lokalnych zespołów muzycznych. Za strategię, koncepcję kreatywną, oraz produkcję eventu odpowiadała agencja 180 heartbeats + Jung v Matt.

Clouds Fest to nowy festiwal muzyczny, który wystartował w 2021 roku. Prace nad edycją 2022 trwały przez cały rok, by powtórzyć sukces ubiegłorocznych imprez, które z powodu trwającej pandemii, organizatorzy zaaranżowali w latającym balonie, co wpisało się w koncepcję festiwalu w chmurach. Tego lata Clouds Fest kolejny raz pozytywnie zaskoczył uczestników. Artyści wystąpili między innymi z 42-metrowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent na terenie chorzowskiej Sztygarki.

Clouds Fest gościł w trzech miastach od czerwca do sierpnia. Pierwszym przystankiem był Gdańsk – teren Stoczni Cesarskiej, kolejnym Wrocław – Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu, trzecia odsłona miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie. Wszystkie miejsca wyróżniał wyjątkowy punkt wysokościowy.

– Najlepszy polski rock zestawiony z popem i rapem to mix, który dobrze sprawdził się na wakacyjnej scenie festiwalowej. Tegoroczny Clouds Fest cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a z koncertu na koncert przybywało gości, co stanowi dla nas inspirację do kreatywnego myślenia o kolejnych projektach. Kompleksowa realizacja tak spektakularnych przedsięwzięć, jest dla naszej agencji nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją – komentuje Emilia Błaszczak, business director w 180heartbeats + Jung v Matt, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzenia.


Oprócz muzycznych uniesień podczas koncertów nie zabrakło innych atrakcji – przestrzeni gastronomicznej, fotobudek, strefy chilloutu czy punktów gier i zabaw. Sporym zainteresowaniem cieszyła się aktywacja „Złap chmurę”, polegająca na szukaniu i skanowaniu naklejek z kodami QR, dzięki którym uczestnicy mogli zdobywać pakiety festiwalowe, których rozdano kilkaset.

180 heartbeats + Jung v Matt odpowiadała za strategię, koncepcję kreatywną i produkcję eventu oraz obsługę social media i współpracę z influencerami.

Pierwsza edycja festiwalu – Clouds Fest 2021 została uznany za wydarzenie roku w kategorii „Event – pozostałe formy” w dziesiątej edycji MP Power Awards®.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl