Strefa Tezenis na Orange Warsaw Festival z Imagine Nation
Agencja Imagine Nation odpowiadała za koncepcję i realizację strefy marki Tezenis podczas tegorocznego Orange Warsaw Festival. Marka zapraszała festiwalowiczów do swojego świata, tworząc im przestrzeń pod hasłem „Music for the Body”.
Jeszcze przed Orange Warsaw Festival, Alter Art (organizator festiwalu) i marka Tezenis, informując o współpracy partnerskiej, zapowiedziały zupełnie nową strefę.
– Specjalnie dla wszystkich fanów Tezenis szykuje niezwykłą, pierwszą na OWF, modową strefę festiwalową z mnóstwem niezwykłych atrakcji: Beauty Station, Fake Piercing, Tattoo Station, Foto budka czy konkursy z nagrodami. Świat mody przeplata się ze światem muzyki, w otoczeniu magicznej przestrzeni i w towarzystwie gwiazd sceny muzycznej, twórców ze świata social mediów oraz stylistów – zapowiadała duet z Orange Warsaw Zuzanna Trzcińska, manager Działu Komunikacji Tezenis.
– Tezenis to świetna marka i jesteśmy pewni, że jej obecność w roli sponsora na Orange Warsaw Festival jest zapowiedzią nie tylko wspaniałej współpracy, ale przede wszystkim zupełnie nowych festiwalowych emocji, między innymi dzięki nowej strefie na festiwalu – powiedziała Ewa Quiam, manager działu Brand Solutions & Sponsoring Alter Art, organizatora Orange Warsaw Festival.
Uczestnicy Orange Warsaw, którzy pojawili się w strefie Tezenis mogli – zgodnie z zapowiedzią organizatorów – wzbogacić swój outfit i dobrze się bawić w towarzystwie występujących w niej artystów. Modowa marka przygotowała na dwa dni wydarzenia wiele propozycji, dzięki którym można było eksperymentować i bawić się swoim wyglądem. Były wśród nich m.in.: Make-over Station (inspirowana backstage’ami pokazów mody strefa, w której można było zmienić make-up i włosy), Beauty Stop (kolory i kosmiczne kryształki), Break the limit – Fake Piercing, Tatoo Station, Time to post it Please take some selfies (insta-spot), Never have I ever (znany z amerykańskich filmów quiz – odpowiedzi na pytania za pomocą tabliczek „prawda”, „fałsz”), Dazzle'n'tassel photo booth (fotobudka i konkurs na najlepsze zdjęcie z możliwością wygrania zniżki na zakupy w sklepach Tezenis). W strefie pojawili się również goście – gwiazd sceny muzycznej, twórcy ze świata social mediów, znani styliści.
– Z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że była to najbardziej widoczna, najbardziej szalona, najbardziej rozrywkowa i najbardziej wizerunkowa strefa. Tłumy odwiedzających, ich ogromnie pozytywna energia, dobra muza i superdobre atrakcje sprawiły, że na strefie Tezenis działo się istne festiwalowe szaleństwo – podsumowują organizatorzy strefy z Imagine Nation.
Orange Warsaw Festival odbył się w dniach 2 – 3 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Na tegorocznych koncertach bawiło się 40 tysięcy osób. Wystąpili artyści reprezentujący różne muzyczne nurty, zarówno ze świata: Thirty Seconds To Mars, Martin Garrix, Ellie Goulding, Zara Larsson, The 1975, Aurora, The Kid LAROI, jak i reprezentujący polską scenę muzyczną: Daria Zawiałow, Oki, Jan Rapowanie, Ralph Kaminski i wielu innych.