Uber Pink – aktywacja marki z udziałem Julii Wieniawy. Za event odpowiada Holo

Uber (w dniach 21 – 23 lipca) zabiera warszawiaków do świata najsłynniejszej lalki. W strefie Uber Pink w samym centrum Warszawy każdy może usiąść w różowym Cadillaku. Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa, pojawiając się na premierze filmu o lalce w kultowym aucie.

Za kreację aktywacji odpowiada agencja Przestrzeń, działania mediowe i PR prowadzi agencja Rozgłos przy wsparciu agencji Polot, która odpowiadała za współpracę z influencerką. Koordynacją wydarzenia i produkcją strefy zajęła się agencja eventowa Holo. Pomysł wykorzystania różowych Cadillaków w kontekście premiery agencja Tuio.


Cadillak DeVille, różowa karoseria, opuszczony dach, wiatr we włosach oraz szofer w pastelowym sweterku. Z okazji premiery filmu o najsłynniejszej lalce świata, marka ruszyła z nową akcją marketingową – na ulicach Warszawy będzie można spotkać różowe Cadillaki Uber Pink. 

– Jako Uber zdecydowaliśmy się nie przechodzić, a raczej nie przejeżdżać obojętnie obok najgorętszej premiery tego roku. Stąd pomysł na wyjątkowy PR stunt, dzięki któremu, zasiadając w różowym Cadilaku, każdy będzie mógł się poczuć jak najsłynniejsza lalka na świecie – mówi Iwona Kruk, communications lead CEE w Uber.

Aktywacja oparta jest również o współpracę z Julią Wieniawą. Aktorka najpierw opublikowała w swoich social mediach teasujące akcję wideo, w którym zaprezentowano jej metamorfozę w postać z bajkowego świata, a także różowego Cadillaka. Później podzieliła się ze swoimi fanami relacją z samego przejazdu. Kolejnym punktem był performance. Julia Wieniawa przyjechała różowym Cadillakiem Uber Pink do warszawskiego Kinogramu na ekskluzywną przedpremierę filmu i tym samym zapowiedziała start akcji, robiąc szum na ulicach stolicy.
– Zaangażowanie Julii we współpracę było przemyślanym elementem strategii nagłośnienia akcji Uber i jak widzimy po licznych publikacjach w mediach, był to strzał w dziesiątkę – komentuje Patrycja Puchała, media creative director w agencji mediowej Rozgłos.


– Pracując nad konceptem zależało nam na mocnym połączeniu marki z premierą filmową, stąd pomysł na różowe Cadillaki. Jednocześnie chcieliśmy, aby cała akcja odbiła się echem w mediach i zapewniła jak najlepsze doświadczenia z marką wszystkim uczestnikom. Popularność, jaką cieszy się event, potwierdza, że udało się te cele osiągnąć – komentuje team kreatywny agencji Przestrzeń, Krystian Wojtkowski i Mateusz Michalczyk
 
Strefa Uber Pink działa od piątku, przez weekend w godz. 11.00-21.00, w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją jest możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W magicznej przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek można też odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia będą także bilety do kina oraz vouchery zniżkowe na przejazd z Uber.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl