Uber Pink – aktywacja marki z udziałem Julii Wieniawy. Za event odpowiada Holo
Uber (w dniach 21 – 23 lipca) zabiera warszawiaków do świata najsłynniejszej lalki. W strefie Uber Pink w samym centrum Warszawy każdy może usiąść w różowym Cadillaku. Jako pierwsza z okazji skorzystała Julia Wieniawa, pojawiając się na premierze filmu o lalce w kultowym aucie.
Za kreację aktywacji odpowiada agencja Przestrzeń, działania mediowe i PR prowadzi agencja Rozgłos przy wsparciu agencji Polot, która odpowiadała za współpracę z influencerką. Koordynacją wydarzenia i produkcją strefy zajęła się agencja eventowa Holo. Pomysł wykorzystania różowych Cadillaków w kontekście premiery – agencja Tuio.
Cadillak DeVille, różowa karoseria, opuszczony dach, wiatr we włosach oraz szofer w pastelowym sweterku. Z okazji premiery filmu o najsłynniejszej lalce świata, marka ruszyła z nową akcją marketingową – na ulicach Warszawy będzie można spotkać różowe Cadillaki Uber Pink.
– Jako Uber zdecydowaliśmy się nie przechodzić, a raczej nie przejeżdżać obojętnie obok najgorętszej premiery tego roku. Stąd pomysł na wyjątkowy PR stunt, dzięki któremu, zasiadając w różowym Cadilaku, każdy będzie mógł się poczuć jak najsłynniejsza lalka na świecie – mówi Iwona Kruk, communications lead CEE w Uber.
Aktywacja oparta jest również o współpracę z Julią Wieniawą. Aktorka najpierw opublikowała w swoich social mediach teasujące akcję wideo, w którym zaprezentowano jej metamorfozę w postać z bajkowego świata, a także różowego Cadillaka. Później podzieliła się ze swoimi fanami relacją z samego przejazdu. Kolejnym punktem był performance. Julia Wieniawa przyjechała różowym Cadillakiem Uber Pink do warszawskiego Kinogramu na ekskluzywną przedpremierę filmu i tym samym zapowiedziała start akcji, robiąc szum na ulicach stolicy.
– Zaangażowanie Julii we współpracę było przemyślanym elementem strategii nagłośnienia akcji Uber i jak widzimy po licznych publikacjach w mediach, był to strzał w dziesiątkę – komentuje Patrycja Puchała, media creative director w agencji mediowej Rozgłos.
– Pracując nad konceptem zależało nam na mocnym połączeniu marki z premierą filmową, stąd pomysł na różowe Cadillaki. Jednocześnie chcieliśmy, aby cała akcja odbiła się echem w mediach i zapewniła jak najlepsze doświadczenia z marką wszystkim uczestnikom. Popularność, jaką cieszy się event, potwierdza, że udało się te cele osiągnąć – komentuje team kreatywny agencji Przestrzeń, Krystian Wojtkowski i Mateusz Michalczyk.
Strefa Uber Pink działa od piątku, przez weekend w godz. 11.00-21.00, w warszawskim Pasażu Wiecha. Główną atrakcją jest możliwość podziwiania Warszawy z siedzenia Cadillaka, na wyznaczonej trasie wzdłuż takich ulic jak Marszałkowska, Świętokrzyska czy Tamka. W magicznej przestrzeni przypominającej ogródek i domek dla lalek można też odpocząć, porobić sobie zdjęcia i napić się czegoś orzeźwiającego. Do zdobycia będą także bilety do kina oraz vouchery zniżkowe na przejazd z Uber.