MP Power Awards: laureaci kategorii Event promocja marki B2C
Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów jedenastej edycji MP Power Awards w kategorii „Event promocja marki B2C”, czyli zwycięski projekt: Converse CX Artist Series oraz dwa nominowane: Galaxy Campus i Premierę nowego Range Rovera Sport.
Converse CX Artist Series, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM >>>
Galaxy Campus, klient: Samsung, agencja: Gawra Warszawska >>>
Premiera nowego Range Rovera Sport, klient: Jaguar Land Rover, agencja: Mamy To >>>
CONVERSE CX ARTIST SERIES
Rodzaj wydarzenia: wzmacniający wizerunek marki mariaż wernisażu, imprezy klubowej, koncertu i zawodów tanecznych
Klient: Orbico
Agencja: 180heartbeats + JvM
Data: 14-19 listopada 2022 r.
Miejsce: Klub Niebo, Dom Converse, Studio Nagrywarka w Warszawie
Liczba uczestników: 800 osób
Założenia: Wydarzenie miało budować rozpoznawalność marki Converse i idei All Stars w grupie docelowej obejmującej przedstawicieli generacji Z o wyspecjalizowanych zainteresowaniach. Kolejnym celem było niekonwencjonalne zaprezentowanie najnowszych modeli butów CX.
Realizacja: CX Artist Series połączyło sztukę kreowania eventów ze zintegrowaną komunikacją, by zapewnić marce miejsce w sercach odbiorców z generacji Z. Przede wszystkim stworzyło jednak platformę wyrazu dla młodych, ambitnych twórców. Czworo artystów z grupy Converse All Stars dostało tydzień na stworzenie projektu muzycznego w wynajętym i zaaranżowanym na studio muzyczne domu, pod okiem mentora – Miłego ATZ. Wyniki pracy zostały zaprezentowane podczas finału w jednym z najczęściej odwiedzanych stołecznych klubów – Niebie.
Finał stanowiły zawody taneczne, wernisaż prac, prezentacja dwóch utworów i poruszającego filmu oraz koncert Miłego ATZ. 800 osób bawiło się w klubie aż do samego zakończenia imprezy. Converse podkreślił swoją wartość społeczną poprzez wspieranie artystycznych inicjatyw.
Rezultaty: Wydarzenie poskutkowało dotarciem do ściśle wyselekcjonowanych grup docelowych – tancerzy, koneserów muzycznych i artystów reprezentujących generację Z.
Zasięg informacji osiągnął poziom ponad 19 005 800 użytkowników, do których – oprócz eventu – organizatorzy dotarli za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama i Facebooka oraz kanałów influencerów. Dzięki dialogowi marki z odbiorcami udało się przemycić jej ducha w niezwykle autentyczny sposób.
GALAXY CAMPUS

Rodzaj wydarzenia: road show
Klient: Samsung Polska
Agencja: Gawra Warszawska
Data: 8, 15, 22 października 2022 r.
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Gdańska, Politechnika Łódzka
Liczba uczestników: 7622
Celem projektu było zbudowanie więzi emocjonalnej z marką Samsung poprzez edukację i zabawę oraz zbudowanie efektu skali w działaniach świadomościowych produktu Galaxy Z Flip4 i social buzz wśród grupy docelowej – studentów, czyli pokolenia Z.
Projekt rozpoczął się we wrześniu aktywacją w sieci, następnie komunikacja została przeniesiona na ulice ośrodków akademickich w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Dodatkowym elementem promującym serię eventów był online’owy konkurs w grze 8bit FlipEAT.
Kulminacją projektu były trzy eventy w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Eventowy Campus podzielony był tematycznie na kilka stref. Galaxy Talks to spotkania z ekspertami, których tematyką były nowe technologie i trendy przyszłości. Wykłady były przeplatane występami stand-upu. Galaxy Fun stanowił pawilon gier video, flipperów, personalizacji telefonów oraz ich testów. Dodatkowym elementem strefy był pokój zagadek.
Zero Waste Zone służyła wycenie i oddawaniu zużytych telefonów, Strefa Serwisu – zapewniała darmowy serwis smartfona. Galaxy Stage wypełniała muzyka serwowana przez Dj-ów oraz gwiazdy polskiej sceny.
Galaxy Campus w Polsce był prekursorem dla kolejnych kampanii marki m.in. w Niemczech.
PREMIERA NOWEGO RANGE ROVERA SPORT

Rodzaj wydarzenia: premiera
Klient: Jaguar Land Rover
Agencja: Mamy To
Data: 24-28 maja 2022 r.
Miejsce: Sassy w Gdańsku oraz B'Fort Warszawa
Liczba uczestników: 680 osób
Polska premiera nowego Range Rovera Sport podzielona była na dwie części. Pierwszą stanowił cykl eventów w Warszawie, skierowanych do różnych grup: dziennikarzy, pracowników, dealerów i ich topowych klientów. Finałem było wydarzenia na 7 i 8 piętrze klubu Sassy w Gdańsku. Z tarasu klubu widać rzekę Motławę i to na niej o wyznaczonej godzinie przypłynął na oświetlonej platformie nowy Range Rovera Sport. Przycumował do brzegu, aby każdy mógł go zobaczyć i sprawdzić wnętrze nowego auta.
W klubie zagrało muzyczne trio, które nigdy wcześniej nie występowało razem. Na scenie wystąpili Smolik, Kev Fox i Natalia Szroeder. Koncert był słyszalny również na deptaku wśród przechodniów. Na wszystkich ekranach otaczających lokalizację wyświetlana była transmisja z płynięcia barki z nowym Range Roverem oraz, dodatkowo, materiałami stworzonymi na Islandii, gdzie nowy Range pokonywał jedną z najbardziej wymagających tras na świecie.
Dzięki takiemu konceptowi udział w premierze wzięła większa grupa odbiorców niż tylko zaproszeni goście – każdy kto spacerował tego dnia bulwarami nad Motławą stał się częścią premiery, mógł zobaczyć nowe auto czy do niego wsiąść. Dodatkowym efektem wydarzenia był zasięg komunikacyjny w mediach oraz w social mediach.
Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.