MP Power Awards: laureaci kategorii Event promocja marki B2C

Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event promocja marki B2C: Converse CX Artist Series (Orbico, 180heartbeats + JvM)
Na zdjęciu: Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event promocja marki B2C: Converse CX Artist Series (Orbico, 180heartbeats + JvM)

Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów jedenastej edycji MP Power Awards w kategorii „Event promocja marki B2C”, czyli zwycięski projekt: Converse CX Artist Series oraz dwa nominowane: Galaxy Campus i Premierę nowego Range Rovera Sport.
 
Converse CX Artist Series, klient: Orbico, agencja: 180heartbeats + JvM >>>
Galaxy Campus, klient: Samsung, agencja: Gawra Warszawska >>>
Premiera nowego Range Rovera Sport, klient: Jaguar Land Rover, agencja: Mamy To >>>

CONVERSE CX ARTIST SERIES


Rodzaj wydarzenia: wzmacniający wizerunek marki mariaż wernisażu, imprezy klubowej, koncertu i zawodów tanecznych
Klient: Orbico

Agencja: 180heartbeats + JvM
Data: 14-19 listopada 2022 r.
Miejsce: Klub Niebo, Dom Converse, Studio Nagrywarka w Warszawie
Liczba uczestników: 800 osób


Założenia: Wydarzenie miało budować rozpoznawalność marki Converse i idei All Stars w grupie docelowej obejmującej przedstawicieli generacji Z o wyspecjalizowanych zainteresowaniach. Kolejnym celem było niekonwencjonalne zaprezentowanie najnowszych modeli butów CX.

Realizacja: CX Artist Series połączyło sztukę kreowania eventów ze zintegrowaną komunikacją, by zapewnić marce miejsce w sercach odbiorców z generacji Z. Przede wszystkim stworzyło jednak platformę wyrazu dla młodych, ambitnych twórców. Czworo artystów z grupy Converse All Stars dostało tydzień na stworzenie projektu muzycznego w wynajętym i zaaranżowanym na studio muzyczne domu, pod okiem mentora – Miłego ATZ. Wyniki pracy zostały zaprezentowane podczas finału w jednym z najczęściej odwiedzanych stołecznych klubów – Niebie.
Finał stanowiły zawody taneczne, wernisaż prac, prezentacja dwóch utworów i poruszającego filmu oraz koncert Miłego ATZ. 800 osób bawiło się w klubie aż do samego zakończenia imprezy. Converse podkreślił swoją wartość społeczną poprzez wspieranie artystycznych inicjatyw.

Rezultaty: Wydarzenie poskutkowało dotarciem do ściśle wyselekcjonowanych grup docelowych – tancerzy, koneserów muzycznych i artystów reprezentujących generację Z.
Zasięg informacji osiągnął poziom ponad 19 005 800 użytkowników, do których – oprócz eventu – organizatorzy dotarli za pośrednictwem Tik Toka, Instagrama i Facebooka oraz kanałów influencerów. Dzięki dialogowi marki z odbiorcami udało się przemycić jej ducha w niezwykle autentyczny sposób.
 
GALAXY CAMPUS

Rodzaj wydarzenia: road show
Klient: Samsung Polska
Agencja: Gawra Warszawska

Data: 8, 15, 22 października 2022 r.
Miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Gdańska, Politechnika Łódzka
Liczba uczestników: 7622

Celem projektu było zbudowanie więzi emocjonalnej z marką Samsung poprzez edukację i zabawę oraz zbudowanie efektu skali w działaniach świadomościowych produktu Galaxy Z Flip4 i social buzz wśród grupy docelowej – studentów, czyli pokolenia Z.
Projekt rozpoczął się we wrześniu aktywacją w sieci, następnie komunikacja została przeniesiona na ulice ośrodków akademickich w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Dodatkowym elementem promującym serię eventów był online’owy konkurs w grze 8bit FlipEAT.
Kulminacją projektu były trzy eventy w Warszawie, Gdańsku i Łodzi. Eventowy Campus podzielony był tematycznie na kilka stref. Galaxy Talks to spotkania z ekspertami, których tematyką były nowe technologie i trendy przyszłości. Wykłady były przeplatane występami stand-upu. Galaxy Fun stanowił pawilon gier video, flipperów, personalizacji telefonów oraz ich testów. Dodatkowym elementem strefy był pokój zagadek.
Zero Waste Zone służyła wycenie i oddawaniu zużytych telefonów, Strefa Serwisu – zapewniała darmowy serwis smartfona. Galaxy Stage wypełniała muzyka serwowana przez Dj-ów oraz gwiazdy polskiej sceny.
Galaxy Campus w Polsce był prekursorem dla kolejnych kampanii marki m.in. w Niemczech.
 
PREMIERA NOWEGO RANGE ROVERA SPORT

Rodzaj wydarzenia: premiera
Klient: Jaguar Land Rover
Agencja: Mamy To

Data: 24-28 maja 2022 r.
Miejsce: Sassy w Gdańsku oraz B'Fort Warszawa
Liczba uczestników: 680 osób

Polska premiera nowego Range Rovera Sport podzielona była na dwie części. Pierwszą stanowił cykl eventów w Warszawie, skierowanych do różnych grup: dziennikarzy, pracowników, dealerów i ich topowych klientów. Finałem było wydarzenia na 7 i 8 piętrze klubu Sassy w Gdańsku. Z tarasu klubu widać rzekę Motławę i to na niej o wyznaczonej godzinie przypłynął na oświetlonej platformie nowy Range Rovera Sport. Przycumował do brzegu, aby każdy mógł go zobaczyć i sprawdzić wnętrze nowego auta.
W klubie zagrało muzyczne trio, które nigdy wcześniej nie występowało razem. Na scenie wystąpili Smolik, Kev Fox i Natalia Szroeder. Koncert był słyszalny również na deptaku wśród przechodniów. Na wszystkich ekranach otaczających lokalizację wyświetlana była transmisja z płynięcia barki z nowym Range Roverem oraz, dodatkowo, materiałami stworzonymi na Islandii, gdzie nowy Range pokonywał jedną z najbardziej wymagających tras na świecie.
Dzięki takiemu konceptowi udział w premierze wzięła większa grupa odbiorców niż tylko zaproszeni goście – każdy kto spacerował tego dnia bulwarami nad Motławą stał się częścią premiery, mógł zobaczyć nowe auto czy do niego wsiąść. Dodatkowym efektem wydarzenia był zasięg komunikacyjny w mediach oraz w social mediach.

Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl