MP Power Awards: laureaci kategorii Event celebracja
Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów MP Power Awards® w kategorii „Event celebracja”, czyli zwycięski projekt: Panattoni Gala & Party oraz dwa nominowane: 30 lat otwartości Porta i Maspex Poziom wyżej.
Panattoni Gala & Party, klient: Panattoni Development Europe, agencja: Ten Team >>>
30 lat otwartości Porta, klient: Porta KMI Poland, agencja: *Bespoke >>>
Maspex Poziom wyżej, klient: Maspex, agencja: Ten Team >>>
PANATTONI GALA & PARTY
Rodzaj wydarzenia: gala i impreza
Klient: Panattoni
Agencja: Ten Team
Data: 20 października 2022 r.
Miejsce: Tor Wyścigów Konnych Trybuna II wraz z przyległym terenem
Liczba uczestników: ponad 1500
Założenia: Coroczna gala Panattoni odbyła się na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie, a motywem przewodnim był karnawał. To dziewiąta edycja wydarzenia, którego celem było docenienie partnerów biznesowych, wspólna celebracja sukcesów oraz wsparcie finansowe Polskiej Akcji Humanitarnej.
Realizacja: Koncepcja kreatywna eventu została oparta na z pozoru niemożliwych do połączenia motywach, tzn. karnawale w Wenecji: eleganckim i tajemniczym oraz szalonym i gorącym karnawałem w Rio. W tym celu został przygotowany projekt dwóch zupełnie odrębnych scenografii uwzględniający przestrzenie: Trybuny II – karnawał w Wenecji i hali namiotowej TFS – karnawał w Rio. Elegancję sali karnawału weneckiego podkreślały postumenty, na których tańczyły baletnice. Klimat utrzymywała dwudziestoosobowa orkiestra, która grała muzykę na żywo i stanowiła uzupełnienie animacji multimedialnych. Kulminacyjnym momentem wydarzenia była przeprawa przez tunel, dzięki której goście odbywali ekspresową podróż do serca karnawału w Rio. Mogli m.in. obejrzeć show taneczne, w którym wzięło udział kilkudziesięciu tancerzy capoiery i grupa tancerzy prosto z Brazylii. A to wszystko odbyło się na scenie, wokół której powstała konstrukcja w brazylijskim stylu, imitująca kolorowe skrzydła motyla, płomienie i pióra.
Rezultaty: Oprócz osiągnięcia efektu totalnego zaskoczenia gości, co przełożyło się na odbiór eventu, najważniejszą częścią była zorganizowana w trakcie gali aukcja charytatywna na rzecz osób poszkodowanych przez wojnę w Ukrainie. Cały dochód w kwocie 259 tys. zł, uzyskany z licytacji dzieł polskich artystów, przekazany został Polskiej Akcji Humanitarnej.
30 LAT OTWARTOŚCI PORTA
Rodzaj wydarzenia: Targi
Klient: Porta KMI Poland
Agencja: *Bespoke
Data: 16-19 maja 2022 r.
Miejsce: Cukrownia Żnin, Żnin
Liczba uczestników: 2000
Targi, stanowiące kulminację rocznych obchodów 30-lecia firmy Porta KMI Poland, były festiwalem emocji, łączącym międzynarodowe targi z unikatową celebracją.
Obchody jubileuszu skupiły się na idei „30 lat Otwartości”, otwierając szeroko drzwi dla klientów, partnerów i pracowników marki na innowacje, nowe produkty oraz świeże wzorce designu. Nadrzędnym celem było zintegrowanie marki z uczestnikami poprzez przeżycia oparte na emocjach. Projekt był przemyślany pod kątem detali, obejmując nie tylko architekturę, lecz także ścieżkę gościa, skoncentrowaną na zasadzie „widzę, słyszę, czuję”. 2000 uczestników z 18 krajów, w tym z Wietnamu, Węgier, Niemiec, wzięło udział w targach, podkreślając zasięg i znaczenie wydarzenia. Prace nad wydarzeniem trwały ponad rok, z zaangażowaniem łącznie ponad 50 osób. Targi były nie tylko miejscem prezentacji oferty i trendów rynkowych, lecz także świętem, które zrealizowano na wielką skalę, łącząc partnerów, klientów i pracowników w niezapomniane doświadczenie pełne otwartości i zaangażowania.
MASPEX POZIOM WYŻEJ
Rodzaj wydarzenia: konferencja i gala
Klient: Maspex
Agencja: Ten Team
Data: 15 września 2022 r.
Miejsce: Spodek i Międzynarodowe Centrum Kongresowe w Katowicach
Liczba uczestników: 2500 osób
Celem eventu było wspólne celebrowanie dołączenia CEDC do Grupy Maspex. Idea „Poziom wyżej” miała pokazać, że firma wchodzi na zupełnie nowy poziom, przyspiesza swój rozwój, tym samym daje znać, że zamierza stawiać nacisk na nowe obszary, tj. np. działania ESG.
Scenografia została oparta na materiałach wielokrotnego użytku, zbudowana z konstrukcji layherowej (ponad 10 metrów wysokości) z uwzględnieniem specjalnej windy, którą artyści zjeżdżali w trakcie swoich występów. Do stworzenia scenografii zostało użytych także 40 drzew, które później zostały zasadzone. Cała oprawa graficzna dla wszystkich 12 brandów Grupy złożona była z animacji multimedialnych, w sumie powstało ich ponad 100. Andrzej Smolik skomponował muzykę, towarzyszącą 2,5-godzinnemu wydarzeniu, a na scenie wystąpili znani artyści m.in. Dawid Podsiadło czy Natalia Przybysz. Wydarzenie zostało urozmaicone pokazem pirotechnicznym i specjalnymi efektami wizualnymi.
Organizacja wydarzenia okazała się ogromnym wyzwaniem logistycznym, w związku z bardzo krótkim czasem montażu – trzy dni, a także obostrzeniami hali Spodek. Mimo skali projektu i krótkiego czasu montażu, wydarzenie zebrało 2500 uczestników.
Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.