Świąteczne Miasteczko Homla z Creative Brand Stories
W Krakowie odbył się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie miało miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizowała zaproszenia i upominki.
– Homla to marka znana z kreowania magicznej atmosfery świątecznej. Nasze produkty, od dekoracji po prezenty, podkreślają unikatowość i radość związane z tym wyjątkowym okresem. W Homla wierzymy, że święta to czas, który warto celebrować w magiczny sposób. Inspiracją do stworzenia tego magicznego miejsca była właśnie nasza miłość do świąt i pragnienie podzielenia się tą radością z mieszkańcami Krakowa – mówi Magdalena Guzik, brand manager, Homla.
Influencerki, takie jak m.in. Weronika Sowa (@wersow), Hanna Puchalska (@hi_hania) czy Melka Kowal-Głuc (@s0ymel), otrzymały magiczne zaproszenia na spotkanie towarzyszące Świątecznemu Miasteczku Homla. Podczas spotkania miały okazję poznać najnowsze kolekcje marki (Magic Moments, Simply Scandi, Winter Glamour oraz Wooden Craft) oraz wziąć udział w warsztatach japońskiej sztuki pakowania prezentów – furoshiki i samodzielnie przygotować personalizowaną gorącą czekoladę.
Akcji promocyjnej wydarzenia towarzyszył świąteczny garbus, który od 1 grudnia jeździł po krakowskich ulicach jako ruchome zaproszenie na wydarzenie. Dodatkowo, wydarzenie wspierała kampania radiowa.
Partnerem wydarzenia był KBF, specjalizujący się w organizacji i promocji imprez kulturalnych, będący również współgospodarzem Pałacu Potockich.
Homla, powstała w 2015 roku, jest dostępna w ponad 70 salonach na terenie Polski. Marka tworzy przedmioty, które mają nadawać wnętrzom piękno, przytulność i wygodę.