Stoisko, które każdy zauważył. Spice for Space na FBE 2024

Marka Spice for Space, zajmująca się projektowaniem scenografii, stoisk i wynajmem mebli eventowych, prezentując się na tegorocznym Forum Branży Eventowej (FBE), postawiła na prawie monochromatyczny projekt. Niebieskie stoisko z kilkoma wyraźnymi, żółtymi akcentami wyróżniało się w otoczeniu. Kobaltowa przestrzeń przyciągała oko i dawała chwilę wytchnienia do pracy i spokojnych rozmów.

Forum Branży Eventowej to okazja do zaprezentowania swojej oferty, nawiązania kontaktów z potencjalnymi partnerami, a także do poznania nowych trendów i rozwiązań w organizacji imprez. Nie może na niej zabraknąć marek, które dostarczają wartość w łańcuchu dostaw produkcji eventowych. Jedną z takich firm jest Spice for Space, a jej projekty i produkcje stoisk targowych, stref expo i scenografii eventowych od kilkunastu lat towarzyszą markom podczas ważnych dla nich wydarzeń, w Polsce i za granicą.
 
Jak w pełni wykorzystać potencjał targów? Kluczem jest odpowiednie zaprojektowanie i przygotowanie stoiska, które będzie przyciągać uwagę, angażować odwiedzających i pokaże markę jako ciekawego dostawcę rozwiązań.
 – Naszym celem było odwrócenie standardowej sytuacji, gdzie to gospodarz stoiska zachęca do kontaktu. Chcieliśmy, żeby to właśnie uczestniczki i uczestnicy targów byli na tyle zaciekawieni, że zapytają o markę, która prezentuje się przed ich oczami – komentuje Filip Jędrzejczyk, brand manager Spice for Space.




Ważnym aspektem projektu była ekologia, a także ekonomia. Stanowisko Spice for Space podczas FBE wykonane było z elementów, które już przynajmniej raz występowały na jakimś wydarzeniu. Na przykład lada recepcyjna jeszcze trzy tygodnie przed FBE była djką podczas eventu. Zaadaptowano używane wcześniej przedmioty, przemalowano je na niebiesko i żółto, żeby dać im szansę zaistnienia po raz kolejny. Nowy kolor to sposób, aby użyć ich ponownie, co jest korzystniejsze zarówno dla środowiska, jak i portfela.

– Przeprowadziliśmy ponad 120 rozmów i każda rozpoczynała się od zachwytu – olśnienia. To tym bardziej motywujące, jeśli będziemy wierzyć, że większość oczu, to oczy pracowników/właścicieli agencji eventowych, którzy są pomostem do swoich klientów i partnerów, a ci dalej – do swoich klientów… Tak właśnie działa dobry pomysł i projekt – podkreśla Danka Szczepaniak-Bury, brand manager Spice for Space.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl