Bossa Nova Events zorganizowała event z okazji 70-lecia Grupy RAJA
Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa Nova Events, agencję należącą do grupy Creative Brand Stories.
Wydarzenie było podzielone na dwie części. Rozpoczęło się od dwugodzinnej konferencji, na której zostały podkreślone osiągnięcia i rozwój firmy przez ostatnie 70 lat. Następnie uczestnicy wzięli udział w uroczystej gali wieczornej z muzyką na żywo oraz głównej atrakcji wieczoru – Multivisual HoloGraphic Show. Ten multimedialny pokaz wykorzystał technologię holograficzną do stworzenia wielowymiarowego spektaklu przed samymi uczestnikami.
Koncepcja eventu, odbywającego się w warszawskim hotelu Arche Hotel Krakowska, była inspirowana jubileuszowymi kolorami Grupy RAJA – bielą i złotem.
Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, była odpowiedzialna za koncepcję, produkcję i realizację jubileuszu. Z kolei za realizację upominków dla gości odpowiadała należąca do Creative Brand Stories – firma Box of Stories.
– Tworząc propozycję dla klienta, zawsze skupiamy się na dopasowaniu motywu przewodniego, atrakcji eventowych, miejsca wydarzenia do jego oczekiwań zawartych w briefie – tak, aby każdy uczestnik czuł się pozytywnie zaskoczony, ważny i doceniony. W przypadku jubileuszu Grupy RAJA kluczowe były wybór obiektu, dopasowanego designem, wielkością i lokalizacją oraz angażująca atrakcja główna – mówi Karolina Piórkowska, creative event manager w Creative Brand Stories.
Event odbył się 17 kwietnia 2024 roku.