Focus Nation, mBank i Mastercard we wspólnym projekcie

W ramach kolejnego projektu realizowanego dla dwóch brandów finansowych agencja Focus Nation współtworzyła format komunikacyjny z okazji Tygodnia Przedsiębiorcy.
 
Dzień Przedsiębiorcy w Polsce przypada na 21 czerwca. mBank i Mastercard rozszerzyły go do całego Tygodnia Przedsiębiorców, a celebrują go tworząc i udostępniając merytoryczny kontent dla biznesu.
W ramach projektu agencja Focus Nation odpowiadała za opracowanie formatu komunikacyjnego oraz za jego egzekucję i promocję. Wsparła też klienta w wyborze influencerów i ekspertów.
 
Końcowym efektem jest pięć spotkań, które odpowiadają na potrzeby i problemy sektora MSP. Każdy przedsiębiorca może zatem skorzystać z zawartej w nich wiedzy i wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu: jak wystartować z sukcesem, jakie są sposoby na pozyskiwanie klientów czy najważniejsze zmiany w prawie.
Rozmowy emitowane były sukcesywnie na kanale YT mBanku od 24 do 28 czerwca. Nadal można je tam zobaczyć: https://www.youtube.com/playlist?list=PLr8V-Gp3xoR3hjdDonH_eFdk1uc7FNze4

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl