Focus Nation, mBank i Mastercard we wspólnym projekcie
W ramach kolejnego projektu realizowanego dla dwóch brandów finansowych agencja Focus Nation współtworzyła format komunikacyjny z okazji Tygodnia Przedsiębiorcy.
Dzień Przedsiębiorcy w Polsce przypada na 21 czerwca. mBank i Mastercard rozszerzyły go do całego Tygodnia Przedsiębiorców, a celebrują go tworząc i udostępniając merytoryczny kontent dla biznesu.
W ramach projektu agencja Focus Nation odpowiadała za opracowanie formatu komunikacyjnego oraz za jego egzekucję i promocję. Wsparła też klienta w wyborze influencerów i ekspertów.
Końcowym efektem jest pięć spotkań, które odpowiadają na potrzeby i problemy sektora MSP. Każdy przedsiębiorca może zatem skorzystać z zawartej w nich wiedzy i wskazówek dotyczących prowadzenia biznesu: jak wystartować z sukcesem, jakie są sposoby na pozyskiwanie klientów czy najważniejsze zmiany w prawie.
Rozmowy emitowane były sukcesywnie na kanale YT mBanku od 24 do 28 czerwca. Nadal można je tam zobaczyć: https://www.youtube.com/playlist?list=PLr8V-Gp3xoR3hjdDonH_eFdk1uc7FNze4