Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestival

Marka Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej, 8. edycji SBM FFestival. Impreza odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na warszawskim AWF. Marka ogłosiła także swoich ambasadorów – DRE$$CODE oraz Kinny Zimmer – którzy pojawią się na specjalnej scenie podczas festiwalu.
 
SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. 8. edycja festiwalu to gwarancja koncertów z udziałem największych twórców polskiej hip-hopowej sceny muzycznej, w tym artystów SBM, topowych przedstawicieli innych wytwórni oraz najciekawszych reprezentantów nowej fali raperów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko oferujące wiele atrakcji.
 
W ramach SBM FFestival powstanie scena Pepsi i strefa marki Pepsi. Będzie to przestrzeń oferująca wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki oraz naładowanie energii do dalszej zabawy na koncertach. Na scenie Pepsi, w ramach występów specjalnych, pojawią się ambasadorzy marki, czyli DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK. 
 
– SBM FFestival to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń hip-hopowych w Polsce, dlatego cieszymy się z partnerstwa przy jego kolejnej edycji. Ideą naszej współpracy jest bycie blisko naszych fanów, którzy uwielbiają dobrą zabawę i muzykę. Ważne jest dla nas, aby móc dostarczyć im pozytywne oraz niezapomniane emocje. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej radości. Właśnie dlatego stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, tym razem na SBM FFestival. Pod hasłem „Thirsty for more” przygotowaliśmy szereg aktywności, które pozwolą uczestnikom jeszcze lepiej poczuć klimat wydarzenia – mówi Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
 
– Jesteśmy podekscytowani tegoroczną edycją z kilku powodów. Po pierwsze przenosimy się na nowe miejsce, dużo ciekawsze architektoniczne, przyjazne publiczności, lepiej skomunikowane. Po drugie przeważającą część line-upu stanowią artyści spoza naszego labelu, co czyni SBM FFestival demokratycznym wydarzeniem muzycznym dla fanów rapu. I po trzecie rozpoczynamy współpracę z marką Pepsi, globalnym potentatem, jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek, która wspiera nas od kilku miesięcy, a kulminacją naszych działań będzie partnerstwo przy festiwalu i osobna scena dedykowana Pepsi – komentuje Bartłomiej Czarkowski, CEO w SBM Events.

Pepsi angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.

Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które mają nie tylko przyciągać uwagę, ale także dostarczać radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi znajdują się na stronie kampanii www.thirstyformore.pl.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl