Pepsi oficjalnym partnerem SBM FFestival
Marka Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej, 8. edycji SBM FFestival. Impreza odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na warszawskim AWF. Marka ogłosiła także swoich ambasadorów – DRE$$CODE oraz Kinny Zimmer – którzy pojawią się na specjalnej scenie podczas festiwalu.
SBM FFestival to największe rapowe wydarzenie w Warszawie. 8. edycja festiwalu to gwarancja koncertów z udziałem największych twórców polskiej hip-hopowej sceny muzycznej, w tym artystów SBM, topowych przedstawicieli innych wytwórni oraz najciekawszych reprezentantów nowej fali raperów. Wydarzenie odbędzie się w dniach 29-31 sierpnia na zielonym terenie warszawskiego AWF-u, które na ten czas zamieni się w festiwalowe miasteczko oferujące wiele atrakcji.
W ramach SBM FFestival powstanie scena Pepsi i strefa marki Pepsi. Będzie to przestrzeń oferująca wiele atrakcji i szansę na doświadczenie nowej ery marki oraz naładowanie energii do dalszej zabawy na koncertach. Na scenie Pepsi, w ramach występów specjalnych, pojawią się ambasadorzy marki, czyli DRE$$CODE i Kinny Zimmer, a także: Nikoś, Ozzy Baby, Młody West, Nicole Trębacz, Bango Balenci, Znowu Tony, Noah, Dobry Dzieciak, 730 Huncho, god.wifi, BSK.
– SBM FFestival to jedno z najbardziej ekscytujących wydarzeń hip-hopowych w Polsce, dlatego cieszymy się z partnerstwa przy jego kolejnej edycji. Ideą naszej współpracy jest bycie blisko naszych fanów, którzy uwielbiają dobrą zabawę i muzykę. Ważne jest dla nas, aby móc dostarczyć im pozytywne oraz niezapomniane emocje. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, chcemy dawać możliwość doświadczania tego, czym dla nas jest Pepsi i czerpania maksymalnej radości. Właśnie dlatego stawiamy na otwartość i jesteśmy tam, gdzie są nasi konsumenci, tym razem na SBM FFestival. Pod hasłem „Thirsty for more” przygotowaliśmy szereg aktywności, które pozwolą uczestnikom jeszcze lepiej poczuć klimat wydarzenia – mówi Ania Piekarska, senior group brand manager Pepsi & Pepsi Zero w PepsiCo Polska.
– Jesteśmy podekscytowani tegoroczną edycją z kilku powodów. Po pierwsze przenosimy się na nowe miejsce, dużo ciekawsze architektoniczne, przyjazne publiczności, lepiej skomunikowane. Po drugie przeważającą część line-upu stanowią artyści spoza naszego labelu, co czyni SBM FFestival demokratycznym wydarzeniem muzycznym dla fanów rapu. I po trzecie rozpoczynamy współpracę z marką Pepsi, globalnym potentatem, jedną z najbardziej rozpoznawalnych światowych marek, która wspiera nas od kilku miesięcy, a kulminacją naszych działań będzie partnerstwo przy festiwalu i osobna scena dedykowana Pepsi – komentuje Bartłomiej Czarkowski, CEO w SBM Events.
Pepsi angażuje się w rozwój młodych talentów i promocję muzyki. W tym celu marka nawiązała współpracę z SBM Label. Kluczowym elementem partnerstwa okazał się projekt SBM Starter Camp, w ramach którego młodzi, aspirujący muzycy mają szansę spełniać swoje marzenia i zdobywać cenne doświadczenia pod okiem doświadczonych artystów i producentów. Podczas ostatniej edycji SBM Starter Camp, jury w składzie: Solar, Białas, Lanek i Kinny Zimmer wyłoniło nowe twarze wytwórni, takie jak Znowu Tony, Nikoś, Nicole Trębacz i Młody Korden, których nie zabraknie na SBM FFestival.
Pepsi przeszła największy od 14 lat rebranding. Napoje marki dostępne są w odświeżonym designie wraz z nowym logo. Zmianom towarzyszy kampania marketingowa „Thirsty for more”, w ramach której zaplanowano szereg niestandardowych aktywności, które mają nie tylko przyciągać uwagę, ale także dostarczać radości z zabawy. Pepsi zachęca konsumentów do dołączenia do nowej ery marki poprzez zabawę i korzystanie z przygotowanych niespodzianek. Informacje dotyczące wszystkich aktywacji Pepsi znajdują się na stronie kampanii www.thirstyformore.pl.