Żywiec Zdrój ze strefą marki w „Projekcie Plaża”

„Podczas wakacyjnego relaksu należy zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu” – przypomina o tym Żywiec Zdrój, który na początku lipca wystartował z szeregiem letnich aktywności. Podróżujących marka zachęca do picia odpowiedniej ilości wody, a urlopowiczom – poprzez współpracę ze stacją TVN w ,,Projekcie Plaża” – proponuje atrakcje i letnie orzeźwienie. Strefę przygotowała i nadzoruje agencja 10 Team.
 
Podczas tegorocznych wakacji marka angażuje się w działania komunikacyjne, których celem jest przedstawienie konsumentom sposobów na letnie orzeźwienie oraz zwrócenie uwagi na odpowiednie nawodnienie organizmu podczas wypoczynku i w trakcie podróży. W ramach tych działań firma prowadzi projekt „Akcja lato”, a także już po raz trzeci angażuje się w „Projekt plaża” prowadzony przez stację TVN.
 
Strefa marki, działająca pod hasłem ,,Żywiec Zdrój na fali”, jest częścią miasteczka ,,Projekt Plaża” – miejsca ze strefą do relaksu dla wczasowiczów, którzy mogą odpocząć w strefie chillu, gdzie orzeźwienie zapewniają im produkty Żywiec Zdrój i bazujące na nich mocktaile. Przez siedem letnich weekendów zarówno dzieci, jak i dorośli, mogą wziąć udział w wielu aktywnościach sportowych. Strefa jest również miejscem nagrań programu ,,Dzień Dobry TVN”, podczas których pojawiają się zaproszeni przez Żywiec Zdrój goście – m.in. Cezary Pazura czy Karolina Brodnicka, znana jako Nieuczesana.

„Kup wodę na drogę” to tegoroczne hasło „Akcji Lato” kierowanej do kierowców i ich towarzyszy podróży zmierzających nad morze i do innych letnich destynacji. Podróżujący mogą zobaczyć reklamę przy trasach szybkiego ruchu i autostradach. Korzystając z aplikacji Yanosik, otrzymują również przypomnienie o sięganiu po butelkę wody, a używając nawigacji – informację, gdzie najbliżej zaopatrzą się w zapasy wody Żywiec Zdrój. Dodatkowo w radiu Yanosik pojawia się reklama Żywiec Zdrój, w której mocno wybrzmiewa hasło „Kup wodę na drogę”.
Na Dworcu Centralnym w Warszawie oraz w autobusach dalekobieżnych skorzystać można z „JustWiFi” – bezpłatnego narzędzia, które zapewnia podróżnym dostęp do darmowego internetu, a przy okazji przypomina, by sięgnąć po wodę – tak ważną w trakcie długich podróży w sezonie letnim.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl