Peek & Cloppenburg świętuje Fashion Night z klubowiczami Insider, celebrytami i influencerami
Multibrandowy sprzedawca Peek & Cloppenburg ponownie zabrał członków klubu Insider w podróż do ekskluzywnego świata stworzonego specjalnie dla nich na jeden wieczór. Za organizację eventu odpowiadała agencja endorfina events.
Pierwszy raz w Peek&Cloppenburg odbyło się tak angażujące wydarzenie w sklepie w Westfield Mokotów. Podczas premierowej edycji warszawskiego Fashion Night, 19 września, łącznie w wydarzeniu wzięło udział blisko 600 gości, w tym przedstawiciele mediów, gwiazdy oraz influencerzy. Gościem specjalnym, prosto z Fashion Weeku w Mediolanie, była Asia Typek, ceniona na scenie międzynarodowej fotografka, która stworzyła zdjęcia pamiątkowe powstałych outfitów.
– Naszym celem w Insider Club jest budowanie autentycznych relacji i stawanie się integralną częścią codziennego życia naszych klientów, poczynając od ich garderoby. Jako modowi eksperci pragniemy dzielić się naszą wiedzą i tworzyć wartościowe interakcje związane z modą wspólnie z naszymi klubowiczami. Pozytywny odbiór, z jakim spotkaliśmy się tego wieczoru, utwierdził nas w przekonaniu o słuszności naszego podejścia. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia w Polsce, które jeszcze bardziej wzbogacą korzyści dla członków Insider – mówi Piotr Rynecki, regional sales manager Peek&Cloppenburg.
Stylizacje z produktów dostępnych w ofercie marki prezentowali na sobie prowadzący – Olivier Janiak i Karolina Malinowska, aktorka – Ada Fijał, a także zaproszeni influencerzy: Kasia Szymkow (Jestem Kasia), Julia Dyzio, Maks Behr, Żaneta Ochmańska (JeanetteLife) i Natalia Szukała. Spośród oferty szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty brandów, takich: BOSS, Hugo, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren oraz P&C-Exklusiv-brands, które mogły zostać odkryte: Jake*s czy chociażby Review.
Zaproszeni goście, w tym osoby należące do srebrnego i złotego poziomu Insider Club, mieli dostęp do atrakcji, stworzonych w specjalnie na tę okazję przebudowanym i zamkniętym sklepie. Oprócz muzyki na żywo, DJ set’a oraz tzw. „ramienia szczęścia”, zgodnie z misją edukacyjną marki, goście mogli skorzystać z usługi doboru kolorów, dzięki której poznali odpowiednią paletę barw dla swojej cery i koloru włosów, a także w specjalnej strefie uzyskać porady stylistyczne od Ady Fijał, w dedykowanej strefie.
Wieczór był pełen muzyki, energicznych rozmów, zakupowego szaleństwa, ale także setek zdjęć zrobionych w instaspotach Fashion Night, świętujących członkostwo w Insider Club, które daje dostęp do wyselekcjonowanych promocji, możliwość zarezerwowania godzinnych prywatnych zakupów z ekspertem Peek & Cloppenburg. https://www.peek-cloppenburg.pl/pl/insider.