Peek & Cloppenburg świętuje Fashion Night z klubowiczami Insider, celebrytami i influencerami

Multibrandowy sprzedawca Peek & Cloppenburg ponownie zabrał członków klubu Insider w podróż do ekskluzywnego świata stworzonego specjalnie dla nich na jeden wieczór. Za organizację eventu odpowiadała agencja endorfina events.

Pierwszy raz w Peek&Cloppenburg odbyło się tak angażujące wydarzenie w sklepie w Westfield Mokotów. Podczas premierowej edycji warszawskiego Fashion Night, 19 września, łącznie w wydarzeniu wzięło udział blisko 600 gości, w tym przedstawiciele mediów, gwiazdy oraz influencerzy. Gościem specjalnym, prosto z Fashion Weeku w Mediolanie, była Asia Typek, ceniona na scenie międzynarodowej fotografka, która stworzyła zdjęcia pamiątkowe powstałych outfitów.   

– Naszym celem w Insider Club jest budowanie autentycznych relacji i stawanie się integralną częścią codziennego życia naszych klientów, poczynając od ich garderoby. Jako modowi eksperci pragniemy dzielić się naszą wiedzą i tworzyć wartościowe interakcje związane z modą wspólnie z naszymi klubowiczami. Pozytywny odbiór, z jakim spotkaliśmy się tego wieczoru, utwierdził nas w przekonaniu o słuszności naszego podejścia. Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydarzenia w Polsce, które jeszcze bardziej wzbogacą korzyści dla członków Insider – mówi Piotr Rynecki, regional sales manager Peek&Cloppenburg.

Stylizacje z produktów dostępnych w ofercie marki prezentowali na sobie prowadzący – Olivier Janiak i Karolina Malinowska, aktorka – Ada Fijał, a także zaproszeni influencerzy: Kasia Szymkow (Jestem Kasia), Julia Dyzio, Maks Behr, Żaneta Ochmańska (JeanetteLife) i Natalia Szukała. Spośród oferty szczególnym zainteresowaniem cieszyły się produkty brandów, takich: BOSS, Hugo, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren oraz P&C-Exklusiv-brands, które mogły zostać odkryte: Jake*s czy chociażby Review.

Zaproszeni goście, w tym osoby należące do srebrnego i złotego poziomu Insider Club, mieli dostęp do atrakcji, stworzonych w specjalnie na tę okazję przebudowanym i zamkniętym sklepie. Oprócz muzyki na żywo, DJ set’a oraz tzw. „ramienia szczęścia”, zgodnie z misją edukacyjną marki, goście mogli skorzystać z usługi doboru kolorów, dzięki której poznali odpowiednią paletę barw dla swojej cery i koloru włosów, a także w specjalnej strefie uzyskać porady stylistyczne od Ady Fijał, w dedykowanej strefie.

Wieczór był pełen muzyki, energicznych rozmów, zakupowego szaleństwa, ale także setek zdjęć zrobionych w instaspotach Fashion Night, świętujących członkostwo w Insider Club, które daje dostęp do wyselekcjonowanych promocji, możliwość zarezerwowania godzinnych prywatnych zakupów z ekspertem Peek & Cloppenburg. https://www.peek-cloppenburg.pl/pl/insider.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl