Lech stawia billboard zachęcający do skończenia pracy na czas

Lech zachęca pracowników korporacji do tego, aby zwolnili i łapali chwile – a nie nadgodziny. Dlatego marka w swojej najnowszej akcji postawiła specjalny billboard częstujący bezalkoholowym piwem Lech Free dokładnie o 17:01. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML
 
„Żeby zachować balans między życiem prywatnym i zawodowym, trzeba czasem zwolnić. Najlepiej – kończąc pracę punktualnie, żeby łapać chwile, a nie nadgodziny”. Do tego zachęca marka Lech w swojej najnowszej akcji. Dlatego w Warszawie pojawił się wyjątkowy Lechowy billboard. Wyjątkowy, bo częstujący piwem Lech Free 0,0% tych, którzy zdecydowali się zakończyć dzień pracy punktualnie.
 
Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na to, jak ważne jest dbanie o balans i czas dla siebie. – Billboard symbolicznie wyciąga z biura tych, którzy powinni nieco zwolnić. Lech przypomina im o tym, jak ważne jest łapanie chwil. Na co dzień ciężko pracujemy, ale od 17:01 każdemu należy się chwila oddechu – mówi Jakub Michalski, brand manager marki Lech.
Akcji towarzyszy także wprowadzenie do punktów sprzedaży limitowanej edycji Lecha Free 0,0% ze zmienioną etykietą.

Specjalny billboard marki Lech stanął w Warszawie przy ulicy Burakowskiej – w okolicy znanej z licznych biurowców. Za koncepcję i realizację kampanii oraz za działania z zakresu PR i influencer marketing odpowiada VML. Produkcją billboardu zajęło się The Production, a produkcją materiałów wizualnych – Parano Films. Za zakup mediów odpowiada Zenith.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl