Znakomitość DOZkonała, czyli najważniejsza gala w historii DOZ.PL!

Jeśli nazwy eventów zobowiązują do robienia rzeczy niezwykłych, to Gala Znakomitość Roku DOZ.PL 2024 z pewnością jest tego przykładem. A co sprawiło, że wszystko poszło znakomicie?
Samo się nic nie dzieje – za sukcesem wydarzenia stał zespół HOLO Events i to jemu oddajemy dziś głos. O realizacji tego projektu opowiedzą Anna Grobicka-Zdrojewska (Concept Director), Jacek Żerdziński (Senior Project Manager) i Karolina Armata-Piekarska (Project Manager), która była główną producentką wydarzenia.

MP: Na wstępie – gratulacje, bo Gala Znakomitość Roku to jedno z tych wydarzeń, o których nie tylko mówi się w sieci i na mieście, ale przede wszystkim mówi się z szacunkiem i uznaniem!
Karolina Armata-Piekarska (KA-P): A dziękuję, dziękuję – co nieco o tym słyszałam, bo, faktycznie, widzimy pozytywny odbiór wydarzenia – i wśród gości obecnych na Gali, i w mediach.:)

MP: No właśnie – ile trwały prace nad Galą? I jak wyglądał proces?
KA-P: Od początku wiedzieliśmy, że to będzie bardzo duży projekt. Na szczęście – czas był naszym sprzymierzeńcem, bo mieliśmy na jego realizację mniej więcej pół roku od wygrania przetargu. To pozwoliło dokładnie zaplanować, poukładać proces i delegować zadania.
Jacek Żerdziński (JŻ): Podpisuję się pod tym i dodam jeszcze, że wysoka piątka należy się także ekipom, z którymi współpracowaliśmy przy tym projekcie – Agencji Rozgłos, odpowiedzialnej za PR, New Motion, autorom zaawansowanych animacji oraz Brill AV Media, którzy byli odpowiedzialni za scenotechnikę.


MP: Świetnie, że wywołałeś temat scenografii i techniki. Czy możecie zdradzić jakieś szczegóły?
: Przyjęliśmy założenie, że cała oprawa wydarzenia ma być bardzo telewizyjna. Projekt sceny powierzyliśmy Giorgosowi Stylianou-Matsisowi – wiedzieliśmy, że spod jego ręki wyjdzie arcydzieło. Multimedialna forma zbudowała scenografię, a połączenia świateł, podwieszanych łuków diodowych, systemów oświetleń i dedykowanych rozwiązań technologicznych sprawiły, że Gala była naprawdę wyjątkowa – i dla oczu gości, i dla kamer.
KA-P: Jednocześnie – bardzo dbaliśmy o to, by w tym wszystkim nie zginęli nam główni bohaterowie wydarzenia – laureaci nagród, zaproszone gwiazdy i ma się rozumieć, goście i DOZ.PL, dzięki któremu mieliśmy możliwość przygotować tę Galę.
Anna Grobicka-Zdrojewska (AG): Gala Znakomitość Roku DOZ.PL to także świetny przykład synergii między zespołem producenckim a kreacją – na każdym polu. Patrząc z perspektywy, mogę powiedzieć, że ten projekt po prostu płynął prowadzony pewną ręką Karoliny w kierunku, który sobie wspólnie wyznaczyliśmy na początku.

MP: Wróćmy jeszcze na chwilę do wydarzeń scenicznych. Wiem, że działo się naprawdę dużo, więc… opowiadajcie!
KA-P: Zacznę od smaczku, ale superfajnego. Zaprosiliśmy do współpracy zespół the Customs, którzy skomponowali muzykę do otwarcia Gali oraz grali na żywo wszystkie jingle, a także przerywniki muzyczne. O odpowiedni poziom narracji scenicznej zadbali Gabi Drzewiecka oraz Olivier Janiak, zaś Margaret i Baranovski podzielili się z gośćmi swoją energią podczas kilkuminutowych koncertów. Nie wiem, czy będą to czytać, ale dziękuję Wam za każdą chwilę współpracy – jesteście super! Wysoka piątka także dla reżysera – Szymona Łosiewicza oraz Marcina Sanakiewicza, który był głosem naszej Gali – chłopaki, dzięki za tę sztukę!

MP: Poświęćmy chwilę tematowi kreacji – co Waszym zdaniem było tutaj największym wyzwaniem?
AG: Już na etapie przetargowym wiedzieliśmy, że spektakularność wydarzenia będzie wynikiem kreatywnego wykorzystania zaawansowanych technologii, które miały na celu podkreślenie przestrzenności znaku graficznego. Kluczowe było dla nas również, by cała identyfikacja wizualna wydarzenia zachowała estetykę DOZ.PL, w szczególności poprzez dynamiczne i nowoczesne modyfikacje logotypu klienta – zwłaszcza sygnetu, jednego z głównych elementów identyfikacji. To właśnie jego przestrzenna interpretacja stała się kluczem kompozycji, wybrzmiewając na różnych nośnikach i w rozmaitych formach, od trójwymiarowych animacji po drukowane zaproszenia. Ogromne gratulacje należą się zespołowi Picture Perfect, który zrealizował projekt key visuali oraz wszystkie adaptacje tego konceptu.

MP: A jakie wnioski na przyszłość?
KA-P: Wnioski najczęściej wyciąga się z tego, co nie do końca zadziałało, a cały proces przygotowań i samą Galę uznałabym za wzór:) W strategii HOLO Group mamy takie założenie, że kluczem do wszystkiego są ludzie i doskonale współpracujące zespoły i ten projekt pokazuje, że dokładnie tak jest, więc jeszcze raz – dziękuję wszystkim – praca z Wami to prawdziwa przyjemność! 

Cykl „Odsłuch rynku z HOLO – HALO tu HOLO”
Dla HOLO Group świat marketingu nie ma żadnych tajemnic. Jak zrobić udany event? Jak stworzyć wyjątkową komunikację w POS? Te tematy opatrzone profesjonalizmem i kilkunastoletnim doświadczeniem całego teamu dają wiele możliwości na stworzenie niezapomnianych emocji.
W tym cyklu dowiecie się między innymi: jakie trendy królują w branży eventowej, w kreacji, produkcji POSM oraz komunikacji digital; jakie narzędzia wykorzystuje przy ich realizacji agencja HOLO Events czy z kim pracuje realizując największe projekty.
Co miesiąc team HOLO Group podzieli się wnioskami, analizami, inspiracjami w cyklu „Odsłuch rynku z HOLO”. Głos „HALO tu HOLO” usłyszcie co drugi poniedziałek.

ARTYKUŁ PARTNERA

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl