Oranżada Hellena organizuje immersyjną wystawę i motywuje do doceniania siebie

14 lutego 2025 roku w immersyjnej przestrzeni Melt Museum w Warszawie startuje ogólnodostępna wystawa „Cudze chwalicie, a siebie?”, której kuratorem jest Oranżada Hellena (Colian). Celem wystawy, odbywa się w ramach kampanii #HELLENDŻ, jest zachęta do docenienia własnych walorów i pochwalenia siebie, a tym samym wyrażenie miłości do samego siebie.

Za opracowanie koncepcji wydarzenia, jego organizację oraz działania influencer marketing, kampanię digital i kampanię OOH odpowiada LoveBrands Group.

Jak informują organizatorzy wystawy, badania opinii zrealizowane w 2023 roku i pogłębione w 2024 roku na zlecenie Oranżady Hellena przez LoveBrands Group we współpracy z SW Research pokazały, że nie doceniamy swoich codziennych osiągnięć – tylko co dziesiąty Polak (10,4 proc.), kiedy jest z siebie dumny, otwarcie o nich mówi, oczekując, że inni je docenią. Stąd idea kampanii #HELLENDŻ przekonującej, że warto chwalić samych siebie i otaczać siebie miłością, co jednocześnie jest podstawą dostrzegania piękna w innych.
 
W ramach kampanii od 14 do 16 lutego każdy będzie mógł zobaczyć siebie w nowy sposób i wziąć udział w wystawie immersyjnej „Cudze chwalicie, a siebie?”. Abstrakcyjne instalacje świetlne, wizualizacje 3D stworzone z pomocą sztucznej inteligencji, interaktywne wizualizacje reagujące na ruch odbiorców wystawy, a do tego przestrzenny dźwięk i smak Oranżady Hellena – tak zapowiada się wydarzenie, podczas którego – jak zapowiadają organizatorzy – będzie można doświadczyć sztuki angażującej wszystkie zmysły. Wstęp na wystawę jest bezpłatny.

– Wystawa immersyjna w naturalny sposób wpisuje się w dotychczasową komunikację marki Oranżada Hellena. W tej odsłonie kampanii zaangażujemy wszystkie zmysły naszych odbiorców. W nietuzinkowy i nowatorski sposób pokażemy, że warto doceniać swoje osiągnięcia, chwalić siebie i obdarzać się miłością – mówi Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group.

– W ramach kampanii #HELLENDŻ Oranżada Hellena zachęca Polaków do doceniania siebie. Tym razem – dzięki połączeniu nowoczesnej sztuki z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi – powstała wystawa immersyjna, która umożliwia przeżywanie sztuki w bardzo bezpośredni sposób. Dzięki temu angażujemy markę w promocję i rozpowszechnianie sztuki nowoczesnej – zwłaszcza że Melt Museum to cenione miejsce na kulturalnej mapie Warszawy – miejsce, które warto nie tylko odwiedzić, ale i doświadczyć, szczególnie w ramach wystawy „Cudze chwalicie, a siebie?” – podsumowuje Ewelina Pawłowska, head of client service w LoveBrands Group.

Na wystawę zaproszono również influencerów, którzy stworzą relacje na swoich profilach. Działania uzupełnia aktywacja digital na Tik-Toku, Instagramie i Facebooku oraz reklamy OOH w centralnych punktach Warszawy.
 
Za koncepcję kampanii odpowiada Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group. Działania wraz z zespołem koordynuje Ewelina Pawłowska, head of client service.
Za wystawę z ramienia Colian odpowiadają Magdalena Koszela, marketing manager i Aleksandra Prusiewicz, junior brand manager.
 
Immersyjną wystawę „Cudze chwalicie, a siebie?” można zobaczyć w dniach 14 – 16 lutego w godzinach 12:00-21:00 (14.02) oraz 10:00-21:00 (15-16.02) w Melt Museum (plac Powstańców Warszawy 2A, Warszawa). Wstęp na wystawę jest bezpłatny.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl