Rival Group dla Castorama Polska

Agencja Rival Group opracowała koncepcję i przygotowała akcję promocyjną pod hasłem Majsterkowy Dzień Dziecka dla Castoramy.
Akcja jest kontynuacją programu Majsterkowo realizowanego przez Castoramę, mającego na celu promowanie i wspomaganie plastyczno-kreatywnych działań dzieci.

 

Pierwszego czerwca, w każdym z 69 sklepów Castorama w Polsce, został zrealizowany ten sam program atrakcji oraz konkursów dla dzieci i rodzin. Głównym motywem akcji były zadania o charakterze „Do It Yourself”. Dzieci miały okazję nauczyć się wbijać gwoździe, wkręcać śrubki, tworzyć ziołowy ogródek, segregować śmieci oraz wziąć udział w plastyczno-technicznym konkursie, w którym główną nagrodą był wyjazd do Legolandu.
Agencja Rival Group zajęła się opracowanie koncepcji, przygotowaniem grafik, produkcją materiałów, wysyłką materiałów oraz nadzorem nad prawidłowym przebiegiem akcji.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl