Rival Group dla Castorama Polska

Agencja Rival Group opracowała koncepcję i przygotowała akcję promocyjną pod hasłem Majsterkowy Dzień Dziecka dla Castoramy.
Akcja jest kontynuacją programu Majsterkowo realizowanego przez Castoramę, mającego na celu promowanie i wspomaganie plastyczno-kreatywnych działań dzieci.
Pierwszego czerwca, w każdym z 69 sklepów Castorama w Polsce, został zrealizowany ten sam program atrakcji oraz konkursów dla dzieci i rodzin. Głównym motywem akcji były zadania o charakterze „Do It Yourself”. Dzieci miały okazję nauczyć się wbijać gwoździe, wkręcać śrubki, tworzyć ziołowy ogródek, segregować śmieci oraz wziąć udział w plastyczno-technicznym konkursie, w którym główną nagrodą był wyjazd do Legolandu.
Agencja Rival Group zajęła się opracowanie koncepcji, przygotowaniem grafik, produkcją materiałów, wysyłką materiałów oraz nadzorem nad prawidłowym przebiegiem akcji.