Roadshow „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany” z El Padre

W ramach prowadzonych działań dla Peugeot Polska agencja El Padre realizuje dziesięć regionalnych eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany” oraz wspiera je komunikacyjnie.
 

Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych, pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.
Każdy weekend poprzedzają działania promocyjne realizowane przez agencję, tj. mailing bezadresowy door to door, promotorzy rozdający zaproszenia na „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany” w centrach handlowych i na ulicach miast oraz ekspozycja balonu w kształcie dużego samochodu Peugeot 208 wraz z informacją o weekendzie. Dodatkowo dział Marketingu Peugeot Polska wraz z agencją sieciową realizuje kampanię promocyjną w internecie, lokalnych stacjach radiowych oraz działania marketingowe wykorzystujące bazę klientów Peugeot Polska (mailing elektroniczny, sms).

W kampanię zaangażowani są również lokalni dealerzy biorący udział w programie: w okresie poprzedzającym weekend dzwonią do potencjalnych klientów z bazy danych Peugeot w danym regionie, wysyłają elektroniczne zaproszenie, rozdają osobom odwiedzającym salon i serwis drukowane zaproszenia oraz promują bezpośrednio „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”, wykorzystując bannery, roll upy, naklejki na salon.

Podczas samego weekendu dla klientów Peugeot została przygotowana duża oferta samochodów używanych, a każdy, kto się zdecyduje na zakup samochodu podczas weekendu, otrzymuje nawigację oraz wydłużoną gwarancję (nawet do dwóch lat). Każdy może również bezpłatnie sprawdzić stan techniczny samochodu. Dla gości zostało przygotowane atrakcje i niespodzianki: grill, symulator jazdy terenowej 3D, porady kosmetyczki, a każdy, kto uzupełni hasło promujące lokalnego dealera, otrzymuje zestaw upominków: zapach samochodowy, gąbkę oraz skrobaczkę do szyby. Co godzinę najlepsze hasło nagradzane jest talonem na paliwo o wartości 100 złotych, a autor najlepszego hasła weekendu otrzymuje rower Peugeot. Na dzieci czekają basen z piłeczkami, trampolina, malowanie buziek, Kinect i gra Joy Ride oraz gry i zabawy.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl