TTR 2016 Kompanii Piwowarskiej z Makatą

TTR to coroczna prezentacja marek dla klientów sieciowych i handlowców Kompanii Piwowarskiej. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 1 – 3 marca w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie. Firma Makata Creative Group była odpowiedzialna za stworzenie stref dla trzech marek: Tyskie i Redd’s na zlecenie agencji IQ Marketing oraz Książęce dla agencji Nairobia.
 

Wszystkie strefy miały za zadanie przyciągnąć uwagę gości, a tym samym wygenerować jak największy ruch w celach promocyjno-reklamowych.
Każda ze stref nawiązywała do określonego charakteru marek. Redd’s zapraszał klientów do kolorowego, słomianego baru na plaży. Tyskie do historycznej browarni pełnej drewnianych beczek, nawiązującej do wieloletniej tradycji marki. Dodatkową atrakcją tego stoiska była specjalnie stworzona na potrzeby promocyjne, dedykowana, interaktywna gra zręcznościowa wykorzystująca motyw butelek i beczek z logotypem piwa Tyskie. Marka Książęce zachęcała natomiast odwiedzających do degustacji w pełnym trunków, londyńskim barze. Uwagę odwiedzających przyciągała tu m.in. prawdziwa, czerwona, typowo brytyjska budka telefoniczna.
W aranżacji stoisk wykorzystano w dużej mierze specjalnie na tę okazję zbudowane elementy scenograficzne: drewniane skrzynie, beczki, stoły, skrzynki, stojaki, półki, drogowskazy, stołki i wiele innych.
Makata Creative Group była odpowiedzialna za stworzenie projektów stoisk, ich pełną realizację oraz nagłośnienie, oświetlenie, multimedia, scenografię, projekt 3D jak również koordynację i nadzór nad aktywnościami w strefach.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl