Premiera Renault Kadjar i Espace z Don’t Worry
Agencja Don’t Worry zrealizowała event – premierę nowych modeli Renault dla dziennikarzy, liderów opinii i przedstawicieli B2B. Koncepcja wydarzenia zakładała nawiązanie do charakterystycznych cech, wyróżników marki, wartości określających nowe modele Renault oraz sprawdzenie aut w różnych miejscach i warunkach.
Prezentacja najnowszych modeli Renault Kadjar oraz Espace podzialona była na dwie części. Pierwsze dwa dni (23 – 24 czerwca) skierowane były do grupy dziennikarzy motoryzacyjnych, lifestylowych i osobistości ze świata sportu oraz kultury. Wydarzenie rozpoczęło śniadanie w restauracji Boathouse, gdzie po raz pierwszy zaprezentowano Renault Kadjar oraz Renault Espace i przedstawiono program całego wydarzenia. Goście przetestowali najnowsze modele Renault w drodze do Hotelu Przystań w Olsztynie. Po lunchu odbyła się oficjalna konferencja, podczas której przedstawiciele firmy Renault zaprezentowali walory najnowszych modeli. Po niej goście mogli skorzystać z atrakcji wodnych lub wybrać się na przejażdżkę samochodem Renault, aby poznawać uroki Warmii i Mazur. Wieczorem odbyła się kolacja, podczas której goście mogli uczestniczyć w warsztatach robienia nalewek oraz posłuchać występu Agaty Nizińskiej. Następnego dnia wszyscy zaproszeni spędzili czas w Glendorii, która słynie z jedynego w tej części Europy Camp SPA w środku lasu.
W dniach 25 – 26 czerwca na premierę zaproszeni zostali przedstawiciele B2B, którzy podobnie jak grupa dziennikarzy gościli w Boathouse i Hotelu Przystań w Olsztynie. Głównymi atrakcjami wieczornej kolacji był pokaz baru molekularnego, występ kabaretu Nowaki oraz kasyno. Sportowych emocji dostarczyła nauka oraz turniej gry w golfa w Naterkach.
Za organizację wydarzenia odpowiadała agencja Don’t Worry.