Premiera nowych modeli Volvo w Expo XXI Warszawa
Polska premiera dwóch nowych modeli Volvo zorganizowana przez Volvo Car Poland, a zrealizownaa przez agencję eventowę Ministry of Creativity odbyła się w Expo XXI Warszawa.
Podczas wydarzenia zaprezentowano limuzynę S90 i praktyczne kombi V90. Pierwsze z aut zostało po raz pierwszy pokazane publiczności podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych NAIAS w Detroit, drugie podczas salonu samochodowego w Genewie. Polska premiera miała miejsce 10 dni po tym wydarzeniu. 11 marca odbyła się premiera prasowa nowych aut, dzień później z nowymi produktami mogli się zapoznać klienci. Na wieczorną premierę Volvo S90 i V90 przybyli celebryci m.in. Robert Gonera, Tomasz Barański, Ewa Gawryluk i Waldemar Błaszczyk, Olga Borys i Wojciech Majchrzak, Ewa Kuklińska. Imprezę poprowadził Maciej Kurzajewski, prywatnie użytkownik i miłośnik marki, tło muzyczne zapewnił Sławek Uniatowski ze swoim zespołem. Ostatni dzień imprezy, 13 marca, był otwarty dla zwiedzających.
Volvo to propozycja dla tych kierowców, którzy cenią bezpieczeństwo, design i nowoczesne rozwiązania. Marka należy do segmentu premium, co w naturalny sposób określa grupę docelową. Volvo używa wszystkich kanałów komunikacji, które pozwalają dotrzeć do jej grupy docelowej. Jednym z nich są imprezy, na których prezentowane są najnowsze modele samochodów, takie jak S90 i V90. Tegoroczny event trwał trzy dni i po raz pierwszy był otwarty dla wszystkich miłośników Volvo. W ciągu dwóch dni odwiedziło nas około 1600 osób i jesteśmy bardzo zadowoleni z tej frekwencji – mówi Stanisław Dojsa, PR manager firmy Volvo Car Poland.
Organizatorem wydarzenia było Volvo Car Poland, realizacją imprezy zajęłą się agencja eventowa Ministry of Creativity. Obydwie firmy szczególną uwagę zwracały na warunki niezbędne od zorganizowania takiego wydarzenia, jak prezentacja nowych modeli samochodów. – Mieliśmy przyjemność realizować kilkanaście premier motoryzacyjnych i każda z nich była naprawdę ogromnym wyzwaniem. Producentom zależy na efektownym pokazaniu nowego auta, ale w powiązaniu z ciekawym pomysłem na samo wydarzenie. Dlatego szukaliśmy obiektu, który pozwoli nam bez ograniczeń budować scenotechnikę oraz scenografię. Expo XXI Warszawa jest naszym ulubionym obiektem do realizacji eventów. Znajduje się na nim wszystko, czego oczekujemy – przestrzeń, podłogi i stropy o dużej nośności, nowoczesne zaplecze techniczne. Nie bez znaczenia jest profesjonalna ekipa techniczna oraz naprawdę duże wsparcie ze strony pracowników obiektu – skomentował przygotowania do wydarzenia Mariusz Nowak, prezes agencji eventowej Ministry of Creativity.