Kongres Mieszkaniowy z Creative Answer i CreativeHarder

fot. Arkadiusz Wojciechowski
fot. Arkadiusz Wojciechowski

III Kongres Mieszkaniowy zorganizowały agencje Creative Answer i CreativeHarder na zlecenie Polskiego Związku Firm Deweloperskich i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konsorcjum przeprowadziło zintegrowaną komunikację wydarzenia i zrealizowało założenia przygotowanej strategii marketingowej i PR. Spotkanie odbyło się w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia we Wrocławiu.

Przed konsorcjum postawiono zadanie zorganizowania w nowej odsłonie znanego już wydarzenia gospodarczego. – Przygotowanie tak dużego i złożonego wydarzenia wymagało zaangażowania całego zespołu. Koordynacja dwóch paneli merytorycznych i sześciu debat to długotrwałe prace koncepcyjne, które prowadziliśmy równolegle z organizacją uroczystej gali wieczornej w Pawilonie Czterech Kopuł, należącym do Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Przy organizacji III Kongresu Mieszkaniowego wykorzystaliśmy wiedzę zdobytą podczas współpracy z branżą deweloperską oraz wieloletnie doświadczenie w organizacji eventów – podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

Tematem przewodnim spotkania były „Perspektywy Rozwoju Mieszkalnictwa w Polsce”. W Kongresie wzięło udział ponad 700 osób. We Wrocławiu spotkali się reprezentanci rządu, samorządów, świata nauki, firm deweloperskich i budowlanych, a także przedstawiciele TBS, spółdzielni mieszkaniowych, instytucji finansowych, architekci i prawnicy. Punktem wyjścia do rozmowy była obecna polityka rządu, zmiany w warunkach technicznych, ograniczenia gruntowe oraz trudna sytuacja na rynku finansowym dla branży mieszkaniowej.

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zaangażowało klienta w projekt kulturalny. PZFD, w imieniu firm członkowskich, objął patronatem konserwację zabytkowej księgi z XVII wieku, tj. Sztambucha wrocławskich czeladników murarskich i kamieniarskich. Za około pół roku będzie można go podziwiać w Muzeum Narodowym we Wrocławiu.

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zostało wybrane do organizacji w drodze konkursu przeprowadzonego przez Polski Związek Firm Deweloperskich (zrzeszający 140 deweloperów, którzy tworzą ponad 40 proc. wszystkich mieszkań dostępnych na rynku) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Spotkanie zostało objęte patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl