Walk dla Sinfonii Varsovii
Agencja Walk Creative przeprowadziła niestandardową akcję promującą Festiwal La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki dla Sinfonii Varsovii. W ramach kampanii została stworzona muzyczna instalacja w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie, interaktywnie promująca muzykę poważną.
Instalacja składała się z czterech plakatów symbolizujących różne emocje: miłość, gniew i radość. Do jej budowy wykorzystano głośniki kierunkowe Sound Shower, farby przewodzące prąd Bare Conductive oraz drukarki Adafruit Mini. Agencja Walk Creative odpowiadała za przygotowanie i kompleksową realizację koncepcji.
Celem akcji było ukazanie emocji, których można doświadczyć uczestnicząc w Festiwalu La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki. Poprzez dotykanie plakatów, klienci galerii handlowej mogli odtworzyć fragmenty znanych utworów klasycznych. Poprawne wykonanie było nagradzane darmowym biletem na Festiwal odbywający się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki to międzynarodowy festiwal realizowany od 1995 roku, którego pomysłodawcą i założycielem jest René Martin. Ideą eventu jest przełamywanie uprzedzeń do muzyki klasycznej, poprzez zachęcanie i ułatwianie udziału w koncertach, przy jednoczesnym utrzymywaniu prezentacji muzyki na możliwie najwyższym poziomie. Festiwal od wielu lat jest z powodzeniem realizowany we Francji, Hiszpanii, Japonii, od 2010 roku również w Polsce.
Grupa Walk była partnerem festiwalu La Folle Journée / Szalone Dni Muzyki.
Za produkcję wideo odpowiadało studio Zielony Pomidor.