Don’t Worry i Commfort Group na Vitra dot Festival

Szwajcarska firma Vitra zaprosiła na event łączący najnowszą odsłonę showroomu z premierą instalacji zaprojektowanej dla Vitry przez Studio Rygalik oraz prezentacją flagowego pojazdu marki premium DS. Automobiles. Don’t Worry była odpowiedzialna za ekspozycję samochodów DS oraz działania media relations we współpracy z Commfort Group.

Meble i oświetlenie Vitry wpisują się na listę klasyków nie tylko ze względu na wzornictwo, lecz przede wszystkim z uwagi na zaangażowanie marki w planowanie przestrzeni mieszkalnych, biurowych czy nawet obiektów publicznych. Produkty tej marki można było zobaczyć podczas Vitra dot Festival, w showroomie, który mieści się przy ul. Burakowskiej w Warszawie.
Jednym z elementów wieczoru była prezentacja flagowego modelu marki DS5. Jak podkreślają organizatorzy, ideały producenta samochodów, który stawia na wysoką jakość materiałów wykończeniowych oraz awangardowy design, doskonale harmonizują z myślą przewodnią firmy Vitra. Po wystawie Joanna Klimas, projektantka mody powiedziała: – Podoba mi się koncepcja marki DS, która chce pokazywać i promować swoje samochody w kontekście mody, architektury i sztuki. Mogę powiedzieć, że tworzymy razem sztukę i technologię.

Atrakcją wieczoru była Instalacja architektoniczna specjalnie zaprojektowana przez Studio Rygalik, odwołująca sie do tożsamości firmy Vitra, jej marki, twórczej spuścizny Eamsów oraz współczesnych produktów.
Event odbył się 10 września.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl