Don’t Worry i Commfort Group na Vitra dot Festival
Szwajcarska firma Vitra zaprosiła na event łączący najnowszą odsłonę showroomu z premierą instalacji zaprojektowanej dla Vitry przez Studio Rygalik oraz prezentacją flagowego pojazdu marki premium DS. Automobiles. Don’t Worry była odpowiedzialna za ekspozycję samochodów DS oraz działania media relations we współpracy z Commfort Group.
Meble i oświetlenie Vitry wpisują się na listę klasyków nie tylko ze względu na wzornictwo, lecz przede wszystkim z uwagi na zaangażowanie marki w planowanie przestrzeni mieszkalnych, biurowych czy nawet obiektów publicznych. Produkty tej marki można było zobaczyć podczas Vitra dot Festival, w showroomie, który mieści się przy ul. Burakowskiej w Warszawie.
Jednym z elementów wieczoru była prezentacja flagowego modelu marki DS5. Jak podkreślają organizatorzy, ideały producenta samochodów, który stawia na wysoką jakość materiałów wykończeniowych oraz awangardowy design, doskonale harmonizują z myślą przewodnią firmy Vitra. Po wystawie Joanna Klimas, projektantka mody powiedziała: – Podoba mi się koncepcja marki DS, która chce pokazywać i promować swoje samochody w kontekście mody, architektury i sztuki. Mogę powiedzieć, że tworzymy razem sztukę i technologię.
Atrakcją wieczoru była Instalacja architektoniczna specjalnie zaprojektowana przez Studio Rygalik, odwołująca sie do tożsamości firmy Vitra, jej marki, twórczej spuścizny Eamsów oraz współczesnych produktów.
Event odbył się 10 września.