Hear me by Absolut – klubowe wydarzenia marki

Marka Absolut zakończyła realizację cyklu eventów konsumenckich Hear me by Absolut. Działania prowadzone były w ramach letniej kampanii promocyjnej. „Hear me” to autorski projekt marki Absolut Polska, łączący format imprezy klubowej z konkursem DJ’skim. W tym roku odbyła się jego druga edycja. Za koncepcję projektu oraz produkcję wydarzeń odpowiadała Backstage Events & Production.
Hear me by Absolut jest to otwarty konkurs rozgrywany w formie bitwy DJj'skiej a zarazem propozycja imprezowa skierowana do szerokiego grona odbiorców marki, w szczególności fanów imprez klubowych.
Podczas wszystkich wydarzeń cyklu Hear me by Absolut na scenie równolegle występuje troje artystów, starających się zaprezentować publiczności swoje umiejętności DJ’skie w jak najefektowniejszy sposób. Jury ocenia technikę, dobór utworów, oddanie charakteru marki Absolut oraz kontakt z publicznością. Bitwa jest realizowana w formule „silent party”, podczas której każdy z uczestników imprezy, wybierając kanał odsłuchowy danego artysty, ma wpływ na ostateczny werdykt Jury.
W tym roku do konkursu zgłosiło się ponadprawie 150 DJ’ów z całej Europy, spośród których Jury wybrało półfinałową dziewiątkę. W ramach cyklu odbyły się cztery eventy zorganizowane w czterech nietypowych lokalizacjach: trzy imprezy półfinałowe (w Hali Filmowej w Łodzi, na Dziedzińcu Arsenału podczas Festiwalu T-Mobile Nowe Horyzonty we Wrocławiu, w Muzeum Śląskim w Katowicach). Wielki Finał konkursu miał miejsce na plaży w Sopocie. Dodatkowo finałową imprezę uświetnił swoją obecnością zagraniczny artysta - Lovebirds. W wydarzeniach udział wzięło prawie 4000 konsumentów. Partnerami wydarzenia byli Pioneer DJ oraz mixcloud.com.

 

 
Jak informują organizatorzy akcji, dzięki projektowi Hear me, marka Absolut wychodzi poza ramy standardowych promocji prowadzonych w ramach letnich aktywności, proponując swoim konsumentom udział w wyjątkowych projektach muzycznych. Projekt opiera się na globalnej kampanii Transform Today, której celem jest zachęcenie ludzi do szukania nowych możliwości rozwoju i źródeł inspiracji. – Niestandardowy sposób dotarcia i kontakt z odbiorcami to jeden z ważniejszych aspektów tego projektu – podkreśla Dorota Durakiewicz, senior brand manager Absolut – Dzięki temu możemy pokazać konsumentom prawdziwe oblicze Absoluta – marki niezależnej, związanej z takimi wartościami, jak kreatywność i swoboda twórcza.
Absolut od lat związany jest ze światem sztuki, wspiera niezależnych artystów oraz ich działania. Jedną akcji wpisujących się w ten nurt jest kampania „Projekt Pokolenie”, w którym młodzi adepci fotografii, muzyki oraz innych dziedzin sztuki mieli okazję współpracować ze znanymi już twórcami. Innym przykładem jest projekt Absolut Polakom, w którym projekt grafiki na butelkę stworzył niezależny, streetowy artysta Swanski.
Za koncepcję kreatywną oraz produkcję wydarzeń odpowiadała Agencja Backstage Events & Production.

 

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl