Defacto ponownie dla Vistula Group

Tegoroczna prezentacja kolekcji Vistuli na sezon jesień-zima 2014/2015 odbyła się na wiślanej plaży Poniatówce w specjalnie na tej okazję wybudowanym, przezroczystym namiocie.

Pokaz otworzył Tony Ward – ikona modelingu oraz gwiazda najnowszej kampanii marki Vistula.  Nastrój pokazu budowała specjalnie wyselekcjonowana muzyka.  Od „Diabłów z Loudun” Krzysztofa Pendereckiego, po ścieżkę dźwiękową autorstwa Wojciecha Kilara z filmów takich jak „Salto”, „Zazdrość i medycyna” czy „Dziewiąte wrota”. Elementem buntu i nawiązaniem do street artu był utwór „Sabotage” zespołu Beastie Boys. Pokaz zakończył „Sen o Warszawie” Czesława Niemena. W przygotowanej na to wydarzenie animacji wykorzystano między innymi grafiki zaprojektowane przez Tonego Warda dla Vistuli.
Po pokazie odbyło się after party z widokiem na panoramę lewobrzeżnej Warszawy. Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele świata polityki i biznesu, dziennikarze i redaktorzy mody, a także gwiazdy.
Agencja Defacto odpowiadała za kompleksową produkcję wydarzenia, realizując wizję pokazu klienta.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl