Launch Milwaukee ze Ster Event
Agencja Ster Event Agnieszka Zagozda odpowiadała za organizację konferencji prasowej i prezentacji dla dystrybutorów wprowadzającej markę Milwaukee i TTI w Polsce.
Marka Milwaukee na początku października wprowadziła na rynek polski nową linię produktów Fuel 2, które zostały zaprezentowane dziennikarzom i dystrybutorom. Dwudniowy event posłużył też prezentacji działań dystrybucyjnych, marketingowych oraz przedstawił założenia nowego centrum serwisowego.
We współpracy z agencja produkcyjną X-Art została stworzona scenografia w warszawskim Studiu Tęcza mająca na celu przybliżenie marki. Jak podkreśla organizator, kreacja przestrzeni służyła ważnym demonstracyjnym zajęciom hand sassion.
Atrakcją wieczoru był koncert Ryśka Bazarnika na ścianie, podczas którego artyści użyli narzędzi Milwaukee.
Agencja Ster Event Agnieszka Zagozda odpowiedzialna była za kreację wydarzenia logistykę i koordynację całości
Event odbył się w hotelu Hilton i Studiu Tęcza w Warszawie, w dniach 21 – 22 października.