El Padre i Canal+ podczas PIKE 2014
Agencja El Padre przygotowała dla Canal+ strefę podczas konferencji PIKE, która odbyła się w hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi.
Atrakcje przygotowane w strefie Canal+ oraz jej scenografia miały symbolicznie przenieść gości w świat podniebnych lotów, które zapewnia firma. Służyć temu miały elementy wystroju oraz specjalna atrakcja – flyspot.
Każdy gość mógł przez chwilę poczuć się jak skoczek spadochronowy w specjalnie na potrzeby imprezy przygotowanym mobilnym flyspocie – tunelu aerodynamicznym. To urządzenie, gdzie w zamkniętym obiegu wentylatory dużej mocy wytwarzają jednorodny strumień powietrza o prędkości do 310 km/h. Dzięki temu użytkownik może przez kilkadziesiąt sekund wisieć nad ziemią, jak podczas skoku na spadochronie.
Wnętrze strefy zostało zaaranżowane w stylu lotniska, gdzie goście mogli zapoznać się z ofertą Canal+ w oczekiwaniu na swój „lot”. Bramka do wykrywania metali, dźwięki lądujących samolotów oraz typowy dla lotniska głos wygłaszający komunikaty dla „podróżnych” – to wszystko miało na celu stworzenie atmosfery oczekiwania na lot z Canal+.
Dodatkowo można było skorzystać z relaksującego masażu karku.
W trakcie imprezy stoisko odwiedził prezydent Lech Wałęsa.
Konferencja PIKE odbyła się w dniach 6-8 października.