Spotkanie prasowe marki Bambino z Makatą
W Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z okazji 60-lecia istnienia marki Bambino. Dział eventowy Makata Creative Group, na zlecenie MSL Group, odpowiadał za aranżację scenografii i techniki, wybór lokalizacji oraz koordynację wydarzenia.
Koncepcja spotkania dla dziennikarzy oparta była na założeniu, że kosmetyki Bambino są obecne w polskich domach już od 60 lat, w tym czasie w życiu polskich rodzin wiele się zmieniło, ale mimo, że dziś żyją zupełnie inaczej niż kiedyś, to cały czas czerpią z wiedzy swoich mam i babć oraz ich doświadczeń w wychowywaniu dzieci. Dlatego scenografia podzielona została na dwie równe części. Lewa strona w stylu retro symbolizowała czasy sprzed kilku dekad, kiedy to Bambino debiutowało na polskim rynku, prawa natomiast w wersji modern, odzwierciedlała współczesne realia.
Konferencję poprowadził rodzinny duet Katarzyna i Maciej Dowbor. O pokoleniowych relacjach, tradycjach i zwyczajach przekazywanych celowo lub mimochodem mówiła zaś psycholog Maria Rotkiel.
Z ramienia firmy Makaty, koordynacją produkcji eventowej zajęli się Jacek Żerdziński, event director oraz Ksawery Nałęcz-Jawecki, event manager.
Zdjęcie będące key visualem w najnowszej kampanii Bambino, wykorzystane m.in. w trakcie konferencji prasowej, to efekt niezależnie zrealizowanej produkcji przez dział foto Makata Creative Group, kierowany przez Jana Szczeniowskiego, head of production.
Konferencja prasowa z okazji 60-lecia istnienia marki Bambino odbyła się 20 kwietnia.
Bambino to marka w portfolio Nivea Polska.