Rebelia Media wspólnie z White Label dla Beam Suntory Global oraz Stock Polska

Agencja Rebelia Media wraz z londyńską agencją White Label zrealizowała projekt zrzeszający miłośników Bourbon Whiskey w całej Europie. Event – muzeum Bourbon Whiskey – odbył się w warszawskiej Soho Factory.
 

Otoczenie fabrycznych budynków na warszawskiej Pradze stanowiło scenerię do stworzenia muzeum Bourbon Whiskey, gdzie stworzono replikę destylarni i baru rodem z Kentucky. Dla miłośników tego trunku to prawdziwe wydarzenie. Imprezy z cyklu Bourbon Legends odbywają się w całej Europie, prezentując premierowe Bourbon Whiskey.
Mimo wielu budynków w Soho nie trudno było trafić na spotkanie z Legendami Bourbon Whiskey – przy wejściu bowiem stała, zapraszając gości, płonąca żywym ogniem opalana beczka. We wnętrzu uderzaył ciepły, kominkowy zapach drewna i przyjemnie drażniącego w nozdrza alkoholu.
Unikatowość imprezy w skali europejskiej – jak podkreślają jej organizatorzy –  to nie tylko możliwość degustacji tak szerokiego wachlarza różnych marek Bourbon Whiskey pod jednym dachem. To co czyni ją naprawdę wyjątkową, to jej cel. Obok prezentacji Bourbon Whiskey kategorii premium i super premium wydarzenie miało charakter edukacyjny, gdzie każdy obowiązkowo przeszedł lekcję historii.
Ogromna przestrzeń lokalu podzielona została tematycznie na kilka stref. Czekających na możliwość rozkoszowania się trunkami zaproszono najpierw na tour po zakątkach repliki destylarni, nie żałując im przy tym drinków na bazie Bourbon Whiskey.
Po merytorycznym etapie spotkania przyszedł czas na część nieoficjalną. Bar w Kentucky oferował najróżniejsze, według osobistych preferencji, koktajle i drinki na bazie odmian premierowych Bourbon Whiskey. Na uczestników spotkania czekały także świeżo grilowane amerykańskie burgery, pieczone kolby kukurydzy czy tzw. potato skins.
Kompanem do zabawy był iluzjonista Edi, który znikał i pojawiał się, wyczarowując buteleczki Bourbona.
Wieczór dodatkowo umilił angielski zespół The Thumping Tommys, wykonujący muzykę folk/country, naprzemienne z jazzującymi DJ-ami umiejscowionymi w stalowej klatce pod sufitem. Zabawa została uwieczniona przez gif box.
Na koniec dla każdego z gości czekała niespodzianka w postaci butelki Bourbon Whiskey, a dla pragnących kontynuować wieczór zaproszenia na darmowe degustacje w warszawskich lokalach: Funky Jim, MOMU, The Pictures i Bar Max.
Impreza Bourbon Legends odbyła się w dniach 3 – 5 grudnia. Warszawa była kolejnym miejscem na trasie eventu po Paryżu i Farnkfurcie.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl