Bespoke z kolejnym autorskim projektem
Agencja *Bespoke zrealizowała Whisky Days kolejny autorski projekt tym razem skierowany do fanów alkoholi klasy Premium.
Whisky Days to spotkanie miłośników „wody życia”, które odbyło się w pierwszy weekend czerwca na warszawskim Wilanowie. Na evencie pojawili się dystrybutorzy z pokaźną, liczoną w setkach liczbą butelek promujących whisky oraz uczestnicy, których liczba przekroczyła 1000 osób.
– Był to pilotażowy projekt, który stworzyliśmy wspólnie z naszym partnerem firmą Pick & Taste. Jego konsekwencją będą kolejne edycje wydarzenia, które odbędą się zarówno w Warszawie, jak i w kolejnych polskich miastach. Widzimy duży potencjał w segmencie alkoholi premium i jako agencja eventowa chcemy brać czynny udział w rozwoju tej branży i zwiększaniu świadomości konsumentów – podsumowuje Konrad Wielgórski, prezes zarządu *Bespoke.
Whisky Days to kolejny po AbsolventTalentDays i ATDmusic autorski projekt agencji.