endorfina events dla ING Życie i ING OFE
W hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie odbyło się spotkanie dla pracowników ING Życie i ING OFE, podczas którego ogłoszono plany związane ze zmianą marki na Nationale-Nederlanden. W dwudniowym wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele ubezpieczeniowo-finansowi oraz pracownicy firmy. Za logistykę, kreację oraz realizację eventu odpowiedzialna była agencja endorfina events.
Pierwszy wieczór oraz przedpołudnie drugiego dnia dedykowane były siłom sprzedaży. Spotkanie rozpoczęło się od wspólnej uroczystej kolacji poświęconej konkursowi sprzedażowemu. Przy okrągłych stołach zasiadło ponad 600 osób z całej Polski. Po części oficjalnej rozpoczęła się zabawa przy muzyce granej przez zespół coverowy. Kolejnego dnia w godzinach przedpołudniowych odbyła się konferencja, podczas której przedstawiciele firmy podsumowali miniony rok i zaprezentowali plany na przyszłość. Punktem specjalnym wydarzenia było wręczenie nagród dla najlepszych przedstawicieli oraz niespodzianka: wystąpienie Rafała Ohme, psychologa, eksperta w dziedzinie komunikacji i badań nad mózgiem.
Kolejnego wieczoru odbyła się gala poświęcona prezentacji nowego logo oraz filozofii nowej marki. Na wspólnej uroczystości spotkali się przedstawiciele oraz pracownicy biura centralnego ING Życie i ING OFE – w sumie ponad 1100 osób. Uroczystość rozpoczęła się od występu grupy Vospertron z Niemiec. Artyści słyną z występów, które łączą muzykę, taniec i multimedia, a podczas show są przebrani w kostiumy ledowe. Po spektaklu, na scenografii eventu wyświetlony został mapping 3D, prezentujący nowe logo firmy. Wieczór zakończył koncert, podczas którego wystąpili w duecie Patrycja i Grzegorz Markowscy.
Agencja endorfina events odpowiadała za koncepcję i koordynację całego wydarzenia w tym za scenariusz, kreację, produkcję, dźwięk, oświetlenie oraz logistykę.
Wydarzenie odbyło się w dniach 12-13 marca 2015 r.