Premiera marki Kiabi z Communication Unlimited i Ewesą

Communication Unlimited we współpracy z agencją eventową Ewesa zorganizowały wprowadzenie na polski rynek marki Kiabi. Spotkanie, w którym udział wzięli blogerzy modowi, dziennikarze oraz przedstawiciele portali internetowych, odbyło się w Endorfina Foksal. Wydarzenie było zapowiedzią otwarcia pierwszego sklepu Kiabi w Polsce.
 

Wieczór otworzył Damien Douri, development manager, który odpowiedzialny jest za wprowadzenie Kiabi do Polski. Na evencie obecni byli także inni przedstawiciele marki – Regulo Castellano Espada (collections general manager) oraz Alexandre Pesty (artistic director), którzy wprowadzili gości w tajniki aktualnych trendów prezentowanych kolekcji.
Wnętrza Pałacu Zamoyskich zamieniły się w kolorową krainę Kiabi – każde z wnętrz udekorowane zostało zgodnie z jednym z trzech trendów charakteryzujących najnowszą kolekcję Kiabi. W programie znalazły się dania kuchni molekularnej, pokaz flair w wykonaniu wielokrotnych mistrzów świata, oryginalne pokazy taneczne.
Bohaterem eventu była kolekcja Kiabi – zaprezentowane zostało ponad 150 sztuk ubrań oraz dodatki. Na 23 kwietnia zapowiedziano otwarcie do pierwszego sklepu tej francuskiej marki w Polsce w warszawskim Blue City.
Event odbył się 9 kwietnia, wzięło w nim udział ponda stu gości.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl