Premiera marki Kiabi z Communication Unlimited i Ewesą
Communication Unlimited we współpracy z agencją eventową Ewesa zorganizowały wprowadzenie na polski rynek marki Kiabi. Spotkanie, w którym udział wzięli blogerzy modowi, dziennikarze oraz przedstawiciele portali internetowych, odbyło się w Endorfina Foksal. Wydarzenie było zapowiedzią otwarcia pierwszego sklepu Kiabi w Polsce.
Wieczór otworzył Damien Douri, development manager, który odpowiedzialny jest za wprowadzenie Kiabi do Polski. Na evencie obecni byli także inni przedstawiciele marki – Regulo Castellano Espada (collections general manager) oraz Alexandre Pesty (artistic director), którzy wprowadzili gości w tajniki aktualnych trendów prezentowanych kolekcji.
Wnętrza Pałacu Zamoyskich zamieniły się w kolorową krainę Kiabi – każde z wnętrz udekorowane zostało zgodnie z jednym z trzech trendów charakteryzujących najnowszą kolekcję Kiabi. W programie znalazły się dania kuchni molekularnej, pokaz flair w wykonaniu wielokrotnych mistrzów świata, oryginalne pokazy taneczne.
Bohaterem eventu była kolekcja Kiabi – zaprezentowane zostało ponad 150 sztuk ubrań oraz dodatki. Na 23 kwietnia zapowiedziano otwarcie do pierwszego sklepu tej francuskiej marki w Polsce w warszawskim Blue City.
Event odbył się 9 kwietnia, wzięło w nim udział ponda stu gości.